וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: HP MediaSmart Connect

דידי חנוך

18.6.2008 / 3:40

מזרים המדיה של חברת המחשבים הגדולה בעולם נראה מרשים, וגם נמכר במחיר סביר יחסית

HP משיקה מוצר שחשפה לראשונה בתערוכת CES, ושמראה שהחברה רצינית בנוגע להזרמת מולטימדיה. מדובר ב-HP MediaSmart Connect, קופסה שנועדה לשבת בסלון ולהזרים לטלויזיה בהפרדה גבוהה מדיה מהמחשבים השונים ברשת הביתית.

המכשיר מצויד בקישוריות אלחוטית בכל פורמטי ה-WiFi המקובלים, כולל 802.11n המהיר המאפשר הזרמת מדיית HD. למכשיר יציאת HDMI, קומפוננט ויציאת Optical Audio לשמע. יש למכשיר גם שתי כניסות USB ומעגן לחיבור כונן קשיח חיצוני של HP.

אחד הדברים שהופכים את MSC למכשיר שימושי הוא העובדה שהוא מסוגל לשמש כ-Media Center Extender. זה אומר שאם יש לכם מחשב עם מדיה סנטר, הוא לא חייב לשבת בסלון. הקופסה השחורה של HP תשב בסלון ותתחבר אליו אלחוטית, ותאפשר שימוש בכל תפריטי ותכני מדיה סנטר.

לאמריקאים, המכשיר תומך גם באתר CinemaNow המאפשר הורדות חוקיות של סרטים. אבל גם לישראלים הוא עשוי להיות רלוונטי עם התמיכה שלו במגוון רב של פורמטי וידאו, שמע ותמונות, כולל MPEG2, MPEG4, DiVX, XVID ועוד. המכשיר תומך בוידאו ב-720p וב-1080i, וניתן להחליף בין הרזולוציות בלחיצת כפתור.

HP MediaSmart Connect הוא לא מכשיר זול, אבל בהתחשב ביכולות שלו ובכך שבעבור בעלי טלויזיות HD מדובר בפתרון כולל שמביא וידאו באיכות גבוהה מהאינטרנט לסלון, 349 הדולרים שהוא עולה לא נשמעים מפחידים במיוחד לטעמנו.

הגיע שעתו?

ומה אתם חושבים? הגיע הזמן להעביר את הזרמת המדיה למיינסטרים? הטכנולוגיה מוכנה? אתם מוכנים? אם יש לכם טלוויזיית HD, אתם בעניין? ואם היתה לכם? ובשורה התחתונה: זה מגניב? ההחלטה בידיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully