וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חדש בעסקיים של נוקיה?

דידי חנוך

18.6.2008 / 16:24

נוקיה השיקו השבוע שני מכשירים חדשים בסדרת E העסקית. מה חדש בהם? בדקנו אותם בקצרה

מערכת וואלה

צילום: דידי חנוך
עריכה: בת גולן

נוקיה זכתה להצלחה רבה בשנים האחרונות עם סדרת N, בה נכללים מכשירי המולטימדיה המתקדמים של החברה. אבל סדרת E העסקית לא הצליחה עד כה לכבוש את השוק. E65 היה להיט לא קטן, אבל הסליידר המצוין אחראי לבדו לחצי מהמכירות של סדרת E, וכל המכשירים בעלי מקלדת QWERTY מכרו כולם כ-5 מיליון יחידות - מספר גדול, אבל לא לסדרה של מכשירים ולא לחברה כמו נוקיה.

החברה מקווה לשנות את כל זה עם השקת E71, מכשיר בעל מקלדת מלאה שמצליח להיות דק וסקסי במידה שאיננו רגילים לראות ממכשירי החברה. לצידו הושק E66, שאמור להמשיך את ההצלחה של E65.

בארוע של החברה בלונדון יצא לנו לבדוק את שני המכשירים, ויש לנו מסקנות.

שניהם

כמה תכונות משותפות לשני המכשירים. בשניהם מצלמת 3.2 מגפיקסל שמצטיינת בהפעלה מהירה ובצילום מהיר עוד יותר. למי שמכיר את המצלמה האטית של N95 צפויה הפתעה משמעותית בשימוש בדגמים האלה.

שני המכשירים הם גם הראשונים בהם מממשת נוקיה את ההבטחה לתמיכה מלאה בפלאש. ניתן לצפות בדפדפן שלהם בסרטוני יוטיוב וגם ב-7 בום של וואלה!. אלה הדפדפנים הסלולריים הראשונים בהם אני מצליח לעשות זאת, ומדובר בחוויה מרשימה.

המכשירים גם מצטיינים בממשק משופר מאד להוספת מייל למעקב. השירות עובד עם שרתי Exchange באמצעות תוכנת Mail for Exchange, ועם מגוון ספקי דואר רשת וספקיות אינטרנט. בשירותים הנתמכים, יש להכניס רק שם משתמש וססמה: כל השאר קורה אוטומטית.

המקלדת

E71 הוא שדרוג משמעותי באמת לעומת E61i. ברמה הפיזית, הוא צר יותר, דק יותר ובנוי טוב בהרבה. הבחירה בגוף מתכת והעיצוב הפיזי מראה שנוקיה מוכנים ללמוד גם ממוטורולה.

המקלדת של E77 מוצלחת מאד בהתחשב בגודל המצומצם שלה. היא לא מתאימה לכל אחד, אבל האדם הממוצע יצליח להקליד עליה .

המימדים של המכשיר, מצלמת 3.2 מגפיקסל והדפדפן שלו - בנוסף לתמיכה ביכולות המולטימדיה הבסיסיות של מכשירי נוקיה המתקדמים - הופכים אותו למכשיר בעל סיכוי ממשי לשבור את תקרת השוק של מכשירי QWERTY בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הסליידר

E66 הוא מכשיר יפהפה. הוא ללא ספק הסליידר היפה ביותר של החברה, ובעובי שהוא חצי מעוביו של N95, הוא גם נוח מאד בכיס.

התכונה החביבה שמייחדת את E66 לעומת מכשירים אחרים של החברה היא דבר שמוכר היטב למשתמשי אייפון: סיבוב המכשיר הצידה משנה גם את האוריינטציה של התצוגה. ובצפיה בוידאו או בתמונה, סיבוב המכשיר הצידה מעביר אותו לתצוגת מסך מלא.

מבין שני המכשירים, E66 הוא המכשיר בעל הסיכוי הגדול יותר להצליח מאד מסחרית - בהינתן תמחור נכון - ולכן מעט מאכזב שנכון לעכשיו המכשיר לא מגיע לארץ.

גילוי נאות

הכתב היה אורח נוקיה בלונדון

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה
  • e71
  • e61

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully