וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מד צעדים Anywhere

מד צעדים משוכלל יגיד לכם לא רק כמה צעדים עברתם, אלא גם יחשב כמה זמן אתם צריכים עוד ללכת כדי לשמור על כושר

אחת הפעולות השכיחות יותר אצל מרבית בני האדם היא ההליכה. כולנו, כמעט, מוצאים את עצמנו הולכים ממקום למקום במהלך היום. יש שעושים זאת בשביל להגיע ממקום למקום, ויש ההולכים בשביל הנאה או כושר. יש האומרים כי צריך ללכת 10,000 צעדים ביום בשביל להיות בריאים וחזקים, אך לספור כל צעד במהלך היום זו משימה קשה מאוד בשבילנו.

בשביל זה הומצאו מדי הצעדים. אלה קיימים כבר המון שנים, ובאים בכל מיני צורות וצבעים. גאדג'ט היום שלנו הוא מד צעדים מתקדם מבית Oregon Scientific – חברה שעל מוצר אחר שלה כבר כתבנו השבוע, אבל אין סיבה להתעלם מגאדג'ט טוב רק כי הוא מאותו הבית. מד הצעדים המדובר לא צריך להיות מחובר לחגורה שלכם, מספיק לשים אותו בכיס והוא ימדוד את מספר הצעדים אותם צעדתם במהלך היום.

מעבר לכך, מסוגל הגאדג'ט הזה למדוד גם את המרחק שעברתם, להגיד לכם את מספר הקלוריות אותו שרפתם ואם תגידו לו מרחק מטרה, הוא יספר לכם כמה זמן נשאר לכם עד שתגיעו אליו בהתבסס על המהירות שלכם. כמו כן, יש בגאדג'ט הזה גם שעון – אם במקרה שכחתם את שעון היד והסלולרי בבית. מחירו הרשמי של מד הצעדים הזה הוא כ-50 דולרים, אך כיום ניתן למצוא אותו גם בהנחה של 20 אחוזים

זמן ללכת?

יש באמת צורך למדוד את מספר הצעדים שאנחנו עוברים בכל יום, או שעדיף לא לדעת - כי הידע יכול להביא איתו גם את האכזבה?

  • עוד באותו נושא:
  • anywhere

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully