וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

20.6.2008 / 2:57

חמישה ימים. חמישה גאדג'טים. אתם אמרתם את דעתכם. עכשיו תורנו לסכם ולהעיר. מה היה גאדג'ט השבוע?

הגאדג'ט שעוקב

ביום ראשון הצגנו בפניכם את טייק א סיט, כיסא ספרייה שעוקב אחרי המבקרים המעוניינים בכך ומאפשר להם לשבת ולעיין בספרים בנוחות. בעינינו מדובר בהברקה, והסרט המצורף מדהים. אתם הייתם בעניין, אם כי לא הצבעתם בהמוניכם. מבין 419 מצביעים היו לכיסא 77 אחוזי תמיכה.

הגאדג'ט שמודד: חלק א'

זה היה שבוע דו מדידתי, עם שני מכשירים שמודדים דברים. הראשון היה מד הקרינה שאמור להציל את כולנו מכוויות ומהסכנות האמיתיות של השמש. הוא אומר מה רמת הקרינה ומתי צריך לעבור לצל. ובסה"כ הייתם מאד בעדו - ובצדק. 79 אחוזי תמיכה מבין 518 מצביעים האפילו על הדיון המעט קטנוני בתגובות.

הגאדג'ט שחוסך חשמל

השקע הירוק שיודע מתי להפסיק להטעין מכשירים עשוי לעזור משמעותית לעולם, ולהרחיק קצת את מות כולנו מההתחממות הגלובלית. לכן לא הופתענו מכך שהוא זכה בתמיכה גורפת בתגובות. היה מעניין לראות את העניין שהוא עורר ואת העובדה שמוצר שאינו גאדג'ט מסורתי כבש את ההצבעות עם 93 אחוז תומכים מבין 838 מצביעים. ללא ספק, גאדג'ט השבוע.

הגאדג'ט שמזרימדיה

מזרימי מדיה הם תחום מתחמם, והכניסה של אחת החברות הגדולות בעולם הטכנולוגיה לתחום בהחלט חשובה בעינינו. היוליט פקארד היא הרי יצרנית המחשבים הגדולה בעולם. לטענה שעלתה בנוגע לבחירת הגאדג'טים שלנו - ומידת הרצינות שלהם - נאמר: תנסו אתם למצוא חמישה גאדג'טים בשבוע שהם גם חמודים וגם חדשים. בהצלחה. 82 אחוז מבין 441 מצביעים אומרים שמידת העניין היתה בינונית, אבל התמיכה היתה יפה.

הגאדג'ט שמודד: חלק ב'

את השבוע סיימנו עם גרסה משוכללת במיוחד למד הצעדים המוכר. אניוור של אורגון סיינטיפיק החביבה עלינו - יצרנית מד הקרינה מיום ב' - לא רק מודד את הצעדים, כי אם גם יאמר לכם כמה קלוריות שרפתם וכמה תאלצו להמשיך ללכת. אתם כנראה לא בעניין של כושר, כי רק 293 גולשים הצביעו, ומתוכם התמיכה היתה צנועה: 72 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully