וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום: קיפוד חיות וחיות רצחניות

כור היתוך בוידאודרום: לצד קיפוד כחול יש גם צלף מיזנטרופ וחבורת חיות יער חמודות אך רצחניות

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו מכריחים אותם ללכת לחוף הים בשבת ולקנות עשרות ארטיקים. אלה שמצליחים לאכול את כולם בלי לבכות מאושר, מגיעים למדור הוידאודרום

Team Fortress 2

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: הושק ב-2007

הערות: מאז שהושקה חבילת ה-Orange Box של האף לייף 2 בסוף השנה שעברה, הצליחו משחקיה לקבל לא מעט פרסים. מרבית תשומת הלב הופנתה, אמנם, ל-Portal החדשני, אך גם Team Fortress 2 - משחק פעולה עם דגש על קרבות מקוונים, זכה לשבחים רבים. הקדימון הזה הוא עוד אחד מסרטוני ההיכרות עם הדמויות של TF2, וכמו אחרים בסדרה, גם הוא לא סובל ממחסור בהומור.

Eve Online

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: 2003

הערות: לא, לא טעינו, המשחק הזה הושק עוד ב-2003. עם זאת, מדובר בכותר תפקידים המוני שזוכה כל הזמן לעדכונים ושדרוגים, כשהאחרון שבהם מוצג כאן, בקדימון החדש. Eve Online הוא משחק איסלנדי שמבוסס בעידן חקר החלל, ובשנים מאז השקתו הצליח לצבור לא מעט מעריצים נלהבים שמוכנים לשלם עליו כל חודש, ובכך להבטיח עדכונים חדשים.

Sonic Unleashed

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 2, אקס-בוקס 360, ווי

תאריך השקה: סתיו 2008

הערות:

חברת סגה הצליחה בשנים האחרונות לקבור את אחד המותגים המצליחים שלה - סוניק, באמצעות משחקים בינוניים-עד-גרועים שגרמו גם למעריצי הקיפוד לחשוב שאולי הגיע זמנו לצאת לפנסיה. אבל גיבורנו הכחול ירוץ שוב ברחבי העולם ויאסוף טבעות, בנסיון להוכיח שיש לו עוד כוח להחזיק משחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Happy tree friends

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 25 ביוני 2008

הערות:

סדרת האנימציה המקוונת Happy Tree Friends צברה המוני מעריצים בשנים האחרונות, ועכשיו הם יכולים להרוג את הדמויות האהובות בעצמם במקום לראות את זה קורה כל פרק בלי שמץ של אינטראקטיביות. המשחק החדש, שלא יגיע לחנויות אלא יופץ בצורה דיגיטלית דרך המערכת של קונסולת האקס-בוקס 360, צפוי לכלול פאזלים ואלמנטים של כותר פעולה.

Battlestations: Pacific

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: סוף 2008

הערות: Battlestations Pacific הוא החלק החדש בסדרת משחקי מלחמת העולם השניה של Eidos. הפעם תוכלו להמשיך, כאמריקאים, מקרב מידווי אל הנצחון על היפנים, ואילו כיפנים תוכלו לשחזר את הקרב על פרל הארבור - כל זה עם שיפורי משחקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully