וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

21.6.2008 / 15:00

קופת חסכון יפנית חדשה תלמד אתכם שמערכות יחסים רומנטיות מבוססות על כסף ושאלות אמריקאיות

כשהיצע הגאדג'טים הגרועים יורד, תמיד אפשר לסמוך על היפנים שיעלו אותו. התרבות המוזרה-בעיני שלהם מצליחה, פעם אחר פעם, לייצר דברים שנראים מגוחכים במקרה הטוב ומפחידים במקרה הגרוע לצרכן המערבי. גם הגאדג'ט הגרוע של השבוע הוא כזה – מוזר בעליל ומטריד עד מאוד.

מדובר ביצירה חדשה של חברת בנדאי, אשר הביאה לנו לפני כ-12 שנים את הטמאגוצ'י. בבסיס המכשיר, Ikemenbank שמו, עומדת קופת חסכון בצורת לב, אליה מכניסים מטבעות של 500 יין. אך בשביל להפוך את תהליך החיסכון למעניין יותר, החליטו בבנדאי לשלב את הקופה עם מאהב וירטואלי.

לפני תחילת החסכון, תתבקשו לבחור את אחד מ-5 הגברים איתם תרצו לנהל רומן וירטואלי. בין הגברים יש "דוגמן מגניב", "נער עדין מבית ספר ציבורי", "קומיקאי שנון", "אתלט צעיר" ו"גבר מבוגר עם סבלנות". בשביל לזכות לתשומת הלב מבחירת ליבכם, שמיוצג על ידי מספר פיקסלים על המסך של קופת החסכון, תצטרכו לשלשל מטבעות לקופה, רק ככה תוכלו לזכות למחמאות מהגבר. אבל גם הכסף הרב שתשקיעו בו לא מבטיח סיום טוב לרומן לאחר שלשול של 100 מטבעות לקופה, כי צריך גם לענות נכונה על שאלות הקשורות למערכת יחסים. אבל הכסף הוא העיקר כאן, והרומנטיקה מסתכמת בשאלות אמריקאיות, מה שהופך את הגאדג'ט היפני המוזר הזה לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

ואולי זה נכון?

אולי מערכות יחסים באמת מבוססות על כסף ושאלות אמריקאיות, ולכן הגאדג'ט הזה הוא חינוכי ביותר. לנו לא נראה, ככה, ולכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully