וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידושי סוני אריקסון

יבואנית סוני אריקסון בישראל הציגה את מכשירי החברה החדשים שיגיעו לארץ, והכריזה על שיתוף פעולה עם MTV

יח"צ - חד פעמי

צילום: דניאל יעקובוביץ'
עריכה: בת גולן

ברס אלקטרה - הנציגות הישראלית של חברת סוני-אריקסון השיקה היום באירוע עיתונאים את המכשירים החדשים שייכנסו לרשתות הסלולר בישראל בקרוב, ביניהם גם ה-C905 בעל מצלמה של 8.1 מגה-פיקסל. רבים מהמכשירים האלה הושקו בעולם רק לפני מספר ימים. לראשונה, מדווחים בסוני אריקסון על הכוונה להשיק מוצרים בפלאפון כשהרשת תעבור לתשתית HSPA.

הדגל

C905 הוא טלפון הדגל של סוני אריקסון לשנה הזאת, מכשיר בעל מצלמת 8 מגפיקסל, AGPS, פלאש קסנון, WiFi והטמעה מלאה של טכנולוגיות הצילום של סוני מסדרת סייברשוט. לדברי החברה. המכשיר יושק בישראל תוך "מספר חודשים".

המגע

G900 הוא המכשיר הראשון של סוני-אריקסון שמגיע לארץ עם מצלמת 5 מגה-פיקסל. מדובר במכשיר בעל מערכת הפעלה סימביאנית וממשק מגע. זהו המכשיר הראשון של החברה עם ממשק מגע שמיועד לשוק הפרטי ומגיע לישראל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

המצלמים

ברס אלקטרה השיקה שני מכשירים נוספים מסדרת סייברשוט, שיושקו בארץ לפני C905. הראשון מביניהם, גם הוא בעל מצלמת 5MP הוא ה-C902, מכשיר בעל פלאש קסנון ופסי מגע בצידי המסך.
סייברשוט נוסף שיושק הוא C702 – טלפון מוקשח דוחה אבק ולכלוך, שעמיד במים. ומצויד ב- GPS מובנה.

המוזיקליים

W980, גרסת הצדפה של W910, הוא מכשיר מסדרת ווקמן שמתמקד ביכולות מוזיקליות, והנו בעל ממשק לניווט בין השירים, שמבוסס על תנועה. לטלפון שטח אחסון של 8 גיגה ומשדר FM, המאפשר לשדר שירים מהמכשיר אל מקלטי רדיו.

W760 הוא היורש של W910 - מכשיר HSDPA מוזיקלי עם רמקולים חזקים ומצלמת 3.2 מגפיקסל.

הזולים

החברה משיקה גם מכשירי דור 2.5 - R306 ו-T303, מהסדרה הזולה של סוני אריקסון. שני המכשירים נועדו להרחיב את נתח השוק של החברה.

כמו כן, יושק בארץ יורשו של K610 המאוד-פופולרי בישראל. מספר הדגם של המכשיר הוא K660i, והחברה משווקת אותו כמכשיר אינטרנט, אבל בסה"כ מדובר במכשיר דור 3 במחיר נמוך יחסית שישווק לשוק העולמי.

שיתוף פעולה עם MTV ישראל

המטרה של סוני אריקסון בישראל, כך לדברי מיקי ברקן, מנכ"ל ברס, היא לפנות אל הקהל הצעיר יותר. למטרה זו התקיימו שיתוף הפעולה עם כנסיית השכל וההשתתפות בווליום 2007 בשנה שעברה. על פי סקרים, נמצאת החברה כל הזמן במגמת עלייה במודעות בלתי נעזרת למותג, ובכוונה של הלקוחות לשקול קניה של מכשירי החברה. נתונים נוספים אותם פרסמו בחברה מראים כי סוני-אריקסון היא המותג בעל הכי הרבה מכשירי דור 3 ברשתות בישראל, ומותג 3 בגודלו בארץ – אחרי נוקיה ומוטורולה. בקיץ הקרוב תוקם גם חנות בתוך סניף של שקם אלקטריק בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

על פי סקר נוסף שהוצג, 80% מהצעירים מקשיבים למוזיקה בסלולר. בתוך כך, השיקו סוני אריקסון שיתוף פעולה עם MTV ישראל. הסניף המקומי של רשת המוזיקה העולמית פתח לא מזמן אתר בעל סממנים של רשת חברתית, ובסוני-אריקסון רוצים שחלקים מהאתר יהיו נגישים גם ממכשירי סלולר. הגרסה הסלולרית של האתר תכלול מצעד פזמונים בשיתוף עם מנגנון ה-Track ID, מידע על האמנים הנמצאים בו, חדשות בידור באמצעות מנגנון RSS, ערכות נושא לטלפונים וקדימונים של MTV ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully