וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר יציל את מוטורולה?

דידי חנוך

24.6.2008 / 0:44

דיווחים ברשת על המכשיר הסודי עליו שמה החברת את כל יהבה: סלולרי בעל מצלמת 8 מגפיקסל בשם אלכסנדר

אתר Boy Genius Report, שהיה לאחרונה הראשון שחשף את מכשירי העסקים החדשים של נוקיה, מדווח היום על מה שעשוי להיות הנסיון האחרון של מוטורולה לשנות את כיוון וגורל החברה לפני מכירת החטיבה הסלולרית.

ב-BGR מדווחים שאם לא יזכה המכשיר להצלחה מסיבית, תימכר החטיבה הסלולרית.

המכשיר, בעל שם הקוד "אלכסנדר", יכלול מצלמת 8 מגפיקסל, שבב של Nvidia לגרפיקה תלת מימדית והצגה מהירה יותר של וידאו, GPS ואולי גם מסך מגע. לפי הדיווח של BGR, יעבוד המכשיר על Symbian UIQ, מערכת ההפעלה שמוחזקת בבעלות משותפת של מוטורולה וסוני אריקסון.

הימור מסיבי

בעינינו, מדובר בהימור שסיכוי ההצלחה שלו אינם טובים. קשה לראות איך התמחור של מכשיר כזה לא יהיה בקצה הגבוה של טווח המחירים, שם יש לחברה תחרות קשה מצד כל המתחרות הגדולות. בנוסף, היכולות של המכשיר מקבילות במידה רבה ל-C905 של סוני אריקסון, מכשיר אותו הציגה החברה לאחרונה ואשר ישווק לפני תום הפיתוח של אלכסנדר, שצפוי להיות מוכן באוקטובר.

מעבר לכך, מעולם לא היה מכשיר UIQ שהפך ללהיט מסיבי. מספר מכשירי UIQ של סוני אריקסון, חלקם בעלי מסך מגע, זכו להצלחה צנועה במקרה הטוב ונכשלו מסיבית במקרה הרע. ממשק המגע של UIQ - אלא אם זה ישתנה בגרסה 4.0 עליה המכשיר צפוי לעבוד - דורשת עבודה עם עט מגע, ומספקת חוויה שלא משתווה לזו שמספקים מכשירי מגע כמו האייפון ומכשירים אחרים של חברות כמו סמסונג.

עם זאת, הסכנה האמיתית בהימור של מוטורולה מוגבלת. החברה כבר החליטה למעשה למכור את החטיבה הסלולרית, והמכירה לא צפויה להתרחש עד השנה הבאה. אין פסול בנסיון אחרון ללכת על כל הקופה לפני ביצוע ההחלטה. ההפסדים הפוטנציאלים של מכשיר כזה ממילא לא יתקרבו להפסדים של החברה ממכשירים זולים בשווקים המתפתחים כמו הודו וסין.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטורולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully