וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

בצעד נואש, מנסה אטארי למנוע פרסום של ביקורות שליליות על Alone in the Dark החדש לפני הגעת המשחק לחנויות

בליזארד היא אחת החברות האהובות ביותר בתעשיית המשחקים. מרבית כותריה, החל מדיאבלו ועד World of Warcraft זוכים לפופולריות עצומה בקרב השחקנים גם שנים לאחר השקתם. אחת הסיבות לכך היא שבליזארד משקיעה בכותרים שלה שנים לאחר שהם מגיעים לשוק. דוגמה לתמיכה כזו מגיעה השבוע מצד דיאבלו 2 – משחק שהושק לפני 8 שנים, וזכה השבוע לטלאי חדש.

הטלאי, 1.12 מספרו, מוסיף למשחק את היכולת לשחק בו בלי התקליטור של דיאבלו 2 בכונן. מעבר לכך, הוא גם מתקן באג הקיים במחשבי מקינטוש. וזה נחמד, שבזמן בו רק מעטים ממשיכים לשחק בכותר הזה, היצרנית שלו עדיין ממשיכה לתמוך בקהילה הזו. ולא רק בה, גם סטארקראפט זכה לעדכון בשנה שעברה.

ואם כבר בליזארד, משהו מעניין קורה באתר שלהם. הנכנסים אליו מופנים לעמוד עם תמונה מעניינת נטולת קונטקסט ברור, שיכולה לרמוז על משהו שקשור לחבילת ההרחבה המתקרבת של WoW, סטארקראפט 2 שהוכרז לפני שנה או, אולי, משחק אחר, כמו דיאבלו 3. שמועות אודות פיתוחו של הכותר השלישי בסדרת הלחימה בשטן מתרוצצות כבר שנים, ולאחרונה החלו להתקבל ממקורות מהימנים יותר ויותר.

לבד, בחושך, בפינה

בקצה השני של הסקאלה נמצאת חברת אטארי. החברה שקועה עמוק בבוץ עקב מותגים כושלים והחלטות עסקיות שהתבררו כלא נבונות. אחד הקלפים האחרונים שנשארו בשרוולי מנהליה, אם לא האחרון שבהם, הוא Alone in The Dark החדש – כותר המשך של סדרת המשחקים הקלאסית, המגיע בימים אלה למחשב ולקונסולות. באטארי כבר אמרו כי לאחר המשחק הזה, יתחילו להתמקד בסוג אחר של כותרים – אלה הקטנים והפשוטים יותר, שמתאימים למשחק של כמה דקות.

מובן, אם כך, שבחברה היו מאוד נרגשים לפני השקת AitD. הם כל כך התרגשו עד שהחליטו לתבוע אתר משחקים גרמני שפרסם ביקורת לא מאוד חיובית (68/100) על המשחק. לטענת אטארי, הביקורת נעשתה מעותק פיראטי, ואילו אנשי האתר טוענים כי קנו עותק מאיש קשר בחנות משחקים.

חוץ מהתביעה ההיא, התקבלו תלונות מאטארי במספר אתרים אחרים ברחבי אירופה, כשהטענה בכולם היא הפרת אמברגו ושימוש-כביכול בעותק לא כשר. חבר צוות ב-Gamer.nl אף פנה לאתר המשחקים shacknews בו כתבו על הסיפור, וסיפר כי גם אליהם פנו מאטארי והבהירו שרק ביקורות חיוביות מורשות לעלות לפני שהאמברגו פג.

גם אם אטארי צודקת והביקורת באתר הנתבע נכתבה מעותק לא חוקי, קצת טיפשי מצדם היה לפרסם את דבר התביעה כבר עכשיו. הסיפור הזה לא יגרום לקהל היעד של המשחק להאמין שעותק חוקי טוב יותר, כל מה שהוא יעשה זה ליצור אנטגוניזם כלפי החברה, ולתת המון יחסי ציבור רעים למשחק עצמו. מוטב היה אילו היו מחכים מספר שבועות ואז מנסים לברר מה קרה, או נוקטים בסנקציות אחרות כנגד האתר שלטענתם פשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully