וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור ברשת? חלופות ברשת

דידי חנוך

26.6.2008 / 11:35

מה עושים כדי לראות את המשחק בין רוסיה לספרד בשלמותו ולא להפסיד שוב את הגולים? דידי חנוך מציע פיתרונות אלטרנטיביים

שידור ישיר זה כיף. היכולת לראות דברים כשהם קורים, לחוות את המאורעות בזמן אמת. זאת החוויה לה לא זכינו במשך חלקים ארוכים מדי של חצי הגמר בין טורקיה וגרמניה אתמול.

לקראת חצי הגמר השני, אנו מגישים לכם כמה חלופות חינמיות ברשת לצפיה במשחק. הכינו את עצמכם מבעוד מועד, וכאשר השידור ירד, תוכלו לרוץ למחשב ולצפות בו.

עניין של גיאוגרפיה

רשת ESPN משדרת את המשחקים באתר בשיתוף עם UEFA. אבל האתר עובד רק בעבור גולשים מארצות הברית. את הבעיה ניתן לעקוף באמצעות תוכנה בשם HotspotShield, שמשכנעת את האתר שאתם גולשים באמריקה.

הבעיה המרכזית של התוכנה היא שהיא מאטה את קצב הגלישה, כך שהשידור עשוי להיתקע. ועדיין, זאת גישה לשידור האיכותי ביותר שיש למשחקים ברשת.

האופציה השיתופית: תוכנות

אפשרות נוספת המוכרת לישראלים רבים היא אופציית סופקאסט, ותוכנות אחרות מסוגה. מדובר בתוכנות שמעבירות את השידור בהזרמה מהרשת, באמצעות טכנולוגיות של שיתוף קבצים. איכות השידור לא מלהיבה, אבל יש המון זרמים שונים ותוכלו לעבור מאחד לאחד עד שתמצאו זרם שעובד לכם טוב.

הדבר הראשון אותו עליכם לעשות הוא להוריד אחת מהתוכנות. שלוש תוכנות להן מצאנו זרמים רבים בחצי הגמר הראשון הן SopCast, TvAnts ו-PPMate.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

האופציה השיתופית: זרמים

בכל התוכנות ניתן לחפש ולמצוא תכנים מתוך התוכנה. אבל למה לחפש כשמישהו כבר עשה את זה בשבילכם? שני האתרים שבקישורים יציגו בערב מספר זרמים שיאפשרו לכם לצפות במשחק. פשוט תקליקו על הקישור בעמוד, והוא יפתח את התוכנה הרלוונטית. יש לחכות מספר שניות עד תחילת השידור.

למעשה, אנחנו ממליצים לכם לפתוח את התוכנות עם תחילת המשחק, ולמצוא שידור שעובד. כך תוכלו לעבור אל המחשב במהירות אם השידור ייפסק - או אם אלון חזן יעלה לכם על העצבים, מה שעשוי לקרות מהר יותר.

מילת אזהרה ובקשה לסיכום

גם כשחזן אומר שטויות וארבל מתקשה לזהות שחקנים, איכות השידור בטלויזיה - כל עוד יש שידור - עדיין טובה בהרבה ממה שתצליחו לקבל באמצעים שהצגנו כאן. אל תצפו לאיכות שידור, ולא תתאכזבו.

בנוסף, נשמח לשמוע על מקומות נוספים ברשת בהם אפשר לצפות במשחק. אם אתם יודעים משהו שאנחנו לא יודעים, טקבקו. אנדריי ארשבין לא יסלח לכם אם לא תעשו את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully