וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

27.6.2008 / 2:27

חמישה גאדג'טים, כמה ויכוחים ואי הסכמות. ועכשיו, הסיכום והדיעה שלנו על הדיעה שלכם על האייטמים שלנו

נוסטלגיה, חלק ראשון

לפני שנים, כולנו רצינו רכב כמו קיט, המכונית שהיתה הכוכבת האמיתית של הסדרה "נייט ריידר". עכשיו, מיו מציעים לנו חיקוי חביב בדמות ג'יפיאס שמנווט בקול של קיט ומכנה את הנהג "מייקל". איך הגבתם? בהתאם לגיל. הקוראים המבוגרים יותר חשו את הנוסטלגיה. הצעירים יותר חשבו שזה דבילי. אבל בסה"כ תמיכה סבירה עם 68 אחוז בעד מבין 682 מצביעים.

ריקודים, חלק ראשון

ביום שני הבאנו לכם רובוט מסיבי שמנגן מוזיקה, רוקד ועוקב אחריכם. אי אפשר לומר שהוא הצית אש בקרב המגיבים, אבל למרות המצביעים והמגיבים המעטים יחסית, הוא לפחות זכה לסוג של קוצנזוס: מגניב, אבל יקר מדי. 75 אחוז מבין 392 המצביעים היו בעדו. והפעם, זה הספיק לתואר גאדג'ט השבוע.

טפשי מדי

הגאדג'ט של יום שלישי היה גם חמוד - בעינינו - וגם כלי להעברת נקודה. הנה מה שרצינו לומר: אנחנו יודעים שחלקכם אוהבים גאדג'טים דביליים. אנחנו חושבים שבדרך כלל אין טעם לשים אותם אלא אם משהו מייחד אותם. אתם הסכמתם, ולשם שינוי שמחנו לראות תגובה כמעט עוינת למדור. 620 מצביעים הביעו עמדה חד משמעית, כאשר 76 אחוז חשבו שזה גאדג'ט איום.

לא מוערך, או: ריקודים, חלק ב'

לטעמנו, זה כנראה הגאדג'ט המוצלח של השבוע. רצועה לזרוע שנטענת באנרגיה מתנועה וריקודים ובתורה טוענת את הסלולר. אתם עסקתם בשאלה האם אורנג' ישראל קשורה לאורנג' העולמית - היא לא. האצ'יסון, חברת האם של פרטנר הישראלית, רכשה את הזכויות להשתמש במותג, זה הכל. ובסה"כ לא ממש התלהבתם, עם 62 אחוז תמיכה מבין 553 מצביעים.

נוסטלגיה חלק ב', או: בנו של מגוחך

יש גאדג'טים דביליים שחייבים להופיע במדור, למרות הנאמר ביום שלישי. ואלה הגאדג'טים שעצם מראם והגדרתם אומרים שמישהו חשב על חובבי שטויות טכנולוגיות, והחליט לספק להם משהו שיאהבו. ואנחנו אכן אהבנו את אקדח הרטרו שמחליף ערוצים. אתם התלהבתם פחות, אבל בסופו של דבר התייצבתם לצידו ברוב קטן, עם 56 אחוז תומכים מבין 471 מצביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully