וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

זומבים, אלפים, אצנים אולימפיים, סייבורגים וטוני פרקר - כולם מתאחדים השבוע תחת דגל הוידאודרום שלנו

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!מחשבים. וגם השבוע, משום מה, הם עולים, ועולים, ועולים. עוד מעט נצטרך לבוא אליהם עם גרזן ולקצץ קצת, כדי שיידעו לא לעלות יותר מדי.

NBA 09

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 2, PSP, אקס-בוקס 360, ווי

תאריך השקה: ספטמבר 2008

הערות: סדרת משחקי הכדורסל של EA חוזרת גם השנה, ועל העטיפה שלה יופיע לו טוני פרקר. הטריילר החדש של המשחק מתמקד בשחקן והישגיו, אך קשה שלא להבחין באי-האנושיות של הגרסה הממוחשבת שלו. נקווה כי במשחק עצמו הוא ייראה יותר אנושי.

C&C 3: Kane’s Wrath

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: הושק

הערות: קדימון ההשקה של חבילת ההרחבה ל-C&C 3 נותן לנו הצצה אל מה שמצפה לשחקנים שרוצים להתמודד עם זעמו של קיין. החידושים לגרסת האקס-בוקס 360 כוללים ממשק שליטה חדש, יחד עם שאר התוספות שהיו גם בגרסת ה-PC שהושקה לפני מספר חודשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Left 4 Dead

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: נובמבר 2008

הערות: אחת הרכישות האחרונות של חברת Valve, שהביאה לנו את סדרת האף לייף, היא חברת Turtle Rock Studios. המשחק החדש שלה, Left 4 Dead שמו, עוסק ב-4 ניצולים של וירוס אשר הפך את שכניהם לזומבים. מדובר במשחק שמתמקד בשיתוף פעולה בין שחקנים. ניתן גם לשחק בתפקיד הזומבים, למי שמאוד חובב את נקודת המבט השניה.

Beijing 08

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: הושק

הערות: אם גדלתם בסוף שנות ה-80 או תחילת שנות ה-90, רוב הסיכויים הם ששיחקתם במשחקי הוידאו המבוססים על המשחקים האולימפיים. הייתה זו תקופה בה הם לא נחשבו לאחיהם העניים של משחקי הספורט השנתיים – תקופה שנגמרה מזמן. השנה ינסו אנשי חברת סגה להחזיר את המשחקים האלה למוקד העניינים באמצעות בייג'ין 08 – הכותר הרשמי של המשחקים האולימפיים.

Blood Bowl

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, אקס-בוקס 360, PSP, נינטנדו DS

תאריך השקה: 2008

הערות: פוטבול הוא אחד מענפי הספורט הפופולאריים ביותר בארצות הברית, אך כזה שמעולם לא זכה לפופולאריות רבה בישראל. Blood Bowl הוא משחק לוח שהופך כעת, בפעם השניה, למשחק מחשב, ומטרתו הוא להפוך את הספורט הזה למשחק אסטרטגיה מבוסס תורות.

Lord of the Rings: Conquest

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, נינטנדו DS

תאריך השקה: סתיו 2008

הערות: חברת Pandemic היא אחת היצרניות המוערכות ביותר בתעשייה, מפתחת של BattleZone 2, Star Wars: Battlefront ו-Mercenaries. אחד המשחקים החדשים של החברה הוא כותר פעולה טקטי המתרחש בייקום של שר הטבעות. יהיו בו שני קמפיינים – האחד טוב והשני רע, כשכולם מתרחשים על רקע המאורעות של הספר והסרטים שהגיעו בעקבותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully