וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

תושבת ה-Remote Buddy רוצה להיות החברה הכי טובה של השלטים שלכם, אבל מצליחה להיות רק גאדג'ט גרוע

יש מוצרים שמגיעים מדור הגאדג'ט הגרוע של השבוע כי הם ממש גרועים, יש כאלה שמגיעים לכאן בגלל שהם לא שימושיים בעליל, יש המופיעים במדור עקב היותם דומים לחציל או הפעלת פוביה אחרת של כותב מדור זה, ויש את אלה שדווקא היו יכולים להיות נחמדים, אבל מפספסים כמה נקודות חשובות מאוד.

כזה הוא המכשיר הזה – Remote Buddy שמו. מדובר בתושבת פלסטיק שנועדה לתת לכם מקום בו ניתן לשים ארבעה שלטים וכוס אחת. המחשבה שעמדה מאחורי יצירת הגאדג'ט הזה פשוטה מאוד – אתם שמים אותו על השולחן, והוא פותר את בעיית מיקום השלטים שלכם וגם מספק מקום לספל של משקה מרענן ממנו ניתן ליהנות כשאתם רואים את הטלוויזיה. אם זה לא מספיק, יש כאן גם ארבע כפתורים שאיכשהו, בלחיצה עליהם, אמורים לעזור לכם למצוא את השלטים אם אלה לא נמצאים בתושבת. לא באמת ברור איך, אבל ניחא.

מה שמפיל את הגאדג'ט הזה אל הקרשים של העצבות התמידית הם שני דברים – העיצוב והמחיר. סלחו לי על הביטוי הקשה, אבל התושבת הזו נראית מכוערת להפליא, בייחוד הפאנל למציאת השלטים. לא הייתי שם כזו על שולחן הקפה בסלון, ולכן גם המקום לספל מיותר. והמחיר? הוא עומד על כ-60 דולרים, ובמחיר דומה אפשר כבר לקנות שלט אוניברסאלי, אמנם פשוט אך עדיין כזה שיאפשר לכם לשים את מרבית השלטים האחרים בבית במגירה ולשכוח מהם, ומהגאדג'ט הזה, שנחשב בעינינו לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

אביזר אופנתי או אסון עיצובי?

הייתם שמים תושבת שכזו בסלון שלכם, ונותנים לה למצוא את השלטים שלכם, או שעדיף באמת להשקיע בשלט אוניברסלי אחד ולזכור לשים אותו תמיד במקום?

  • עוד באותו נושא:
  • remote buddy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully