וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאבלו 3 הוכרז

28.6.2008 / 14:15

חברת בליזארד הכריזה היום על פיתוחו של דיאבלו 3 - הפרק החדש בסדרת כותרי התפקידים של החברה

בליזארד – אחת מחברות המשחקים המוערכות בתעשייה הזו, הכריזה היום על כותר המשך לאחת הסדרות המצליחות שלה – דיאבלו. ההכרזה, שהתקיימה במהלך ה-Blizzard Worldwide Invitational – אירוע מעריצים שהחל היום בפריז, הגיעה לאחר קמפיין קריפטי של מספר ימים במהלכו נתגלתה תמונתו של השטן דרך תמונה שהופיעה באתרים של החברה. ההכרזה מגיעה שמונה שנים לאחר השקתו של דיאבלו 2, אשר הגיח לאוויר העולם ולמדפי החנויות ב-29 ביוני 2000, ושבע שנים לאחר חבילת ההרחבה Lord of Destruction.

המשחק, שלא זונח את הסגנון של קודמיו, יכלול סוגי דמויות חדשים, כמו רופא אלילים, לצד ותיקים כמו הברברי – 5 סוגים בסך הכל, ושלושת האחרים עדיין לא נחשפו. עם זאת, לכל הדמויות יש עכשיו יכולות חדשות, ומערכת מגוונת יותר של התמקצעות. מעבר לכך, המשחק החדש כולל מנוע גרפי חדש, כמו גם מנוע רנדומליזציה חזק שמאפשר ליצור צינוקים חדשים וייחודיים בכל שלב במשחק.

באשר לעלילה ולמקומות – המשחק מתרחש 20 שנה לאחר האירועים של הכותר השני בסדר, ויכלול גם דמויות מהעבר כמו דקארד קיין. גם מקומות ותיקים כמו טריסטראם ייכללו במשחק החדש, לצד הצינוקים. תאריך ההשקה של המשחק החדש אינו ידוע, ובבליזארד מודים כי הם לא ממהרים לשום מקום, כמו תמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully