וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפאק חוזרת

חברת HP מחזירה לארץ את מותג Compaq, ומכריזה גם על השקות מעניינות אחרות

"נתח שוק זו לא מטרה, זו תוצאה" אמר היום קובי אלבז, מנהל חטיבת מחשוב אישי ב-HP ישראל. בתוך כך, הסניף הישראלי של חברת HP הודיע היום כי הוא משיק מחדש בארץ את מותג Compaq, שנעלם כמעט לחלוטין בשנים האחרונות ממדפי החנויות בארץ, ומוצריו זמינים בעיקר לשוק העסקי וביבוא פרללי. מדובר במותג ותיק שקיים עוד מתחילת שנות ה-80, בהתחלה כחברה נפרדת והחל מתחילת שנות ה-2000 כחלק מ-HP.

השקת דגמי קומפאק נועדה לעשות סגמנטציה נוספת במחשבי HP, ולהציג מותג נגיש יותר לקהל הרחב שרוצה ביצועים טובים אך לא מוכן לשלם סכומים גבוהים. בהתאם לרעיון הזה, ליין המחשבים הראשון שיוצג הוא דגמי Compaq Presario C792EJ/C795EJ, אשר כוללים מסך רחב בגדול 15.4 אינץ', רמקולים מבית Altec Lansing ומפרטים מגוונים במחירים של 2,999 ¤ ויותר. בחודשים הקרובים יושקו גם מחשבי 14.1 אינץ' ו-17 אינץ'.

מגיעים לארץ

מעבר לכך, הודיעו ב-HP ישראל כי במהלך השנה הקרובה יושקו בישראל סדרות חדשות של מחשבי HP. ראשית כל, יושקו הסדרות החדשות של מחשבי ה-Pavilion, בהם גם מחשבים ניידים וגם נייחים. הדגמים החדשים יגיעו עם חבילה חדשה של תוכנות מולטימדיה, אך לטובת המשתמשים שרוצים מחשב נקי, ישנה גם האפשרות שלא להתקינן בזמן ההפעלה הראשונית.

מעבר לכך, יגיע לארץ גם ה-HP touch Smart IQ500 – מהדור השני של מחשבי טאצ'סמארט הבנויים סביב מסך מגע גדול (22 אינץ' במקרה הזה) וממשק מיוחד המאפשר ליהנות מיכולות המחשב באמצעות חיבור של כבל אחד בלבד, בין המחשב לבין שקע החשמל. המחשב יימכר החל מהסתיו הקרוב רק במקומות בהם יש חנות-בתוך-חנות – אזורים ממותגי HP בחנויות מחשבים.

בשורה טובה גם לחובבי המחשבים האולטרה-ניידים: גם Mini-Note – הניסיון של HP להיכנס לשוק של המחשבים הקטנים דמויי ה-EEE PC. המחשב, 1.2 ק"ג משקלו, כולל מסך בגודל 8.9 אינץ' ומיועד לגלישה באינטרנט ושימוש ביישומים משרדיים. המחשב יגיע במהלך ספטמבר ומחירו ההתחלתי יהיה 2,999 ¤.

  • עוד באותו נושא:
  • hp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully