וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייטס או באלמר?

29.6.2008 / 14:22

מי ראוי יותר לעמוד בראש חברת התוכנה הגדולה והחזקה בעולם? אנחנו רק שאלה. אתם צריכים להביא את התשובה

ביל גייטס סיים לפני יומיים את תפקידו כאיש בראש הפירמידה של מיקרוסופט. סטיב באלמר, החבר ללימודים לשעבר שגייטס גייס להצטרף אליו לחברה, נותר לבדו בצמרת. ואנחנו רוצים לדעת, מה אתם חושבים? בידי מי צריכה להיות החברה ששמה מחשב על כל שולחן ושעדיין מעצבת במידה רבה את עתיד הטכנולוגיה?

רק ביל

עזיבתו של ביל גייטס היא מכה ניצחת למיקרוסופט. גייטס הביא איתו שילוב תכונות שהפכו את מיקרוסופט לענקית: הוא איש עסקים חסר מעצורים מחד ובעל חזון טכנולוגי אמיתי מאידך. גייטס הוא גאון לפי כל קנה מידה, דבר שקשה לומר על באלמר לפי הראיות העומדות בפנינו. באלמר היה האיש המרכזי בהשקת ויסטה, הכישלון הגדול ביותר של מיקרוסופט מאז חלונות ME, ולא ברור האם הוא ניחן בקילר אינסנטינקט של גייטס. וזה מבלי לדבר על האובססיה שלו עם יאהו!, או על העובדה שבכל פעם שהוא עולה על במה הוא מצטייר כמטורף. ביל גייטס הביא לנו את חלונות 95, את XP ואינספור תוכנות ושירותים אחרים. מה באלמר נתן לנו? ויסטה? הערכה שלנו: תוך חמש שנים גייטס נאלץ לחזור לקחת לידיו את המושכות.

רק סטיב

עזיבתו של ביל גייטס תאפשר למיקרוסופט להשתחרר מהחזון המיושן שלו, וטוב שכך. באלמר לא צריך להיות איש חזון. בשביל זה הביאו לחברה את ריי אוזי, שמשמש כארכיטקט התוכנה במקום גייטס ושמקדם את חזון המחשוב ברשת שיוודא שמיקרוסופט לא תאבד את מקומה כחברת התוכנה החשובה ביותר בעולם. ביל גייטס היה פעם חדשן אמיתי, אבל הוא כבר לא מחובר באמת למה שקורה היום בעולם התוכנה. סטיב באלמר אולי מטורף, אבל הוא מייצג מבנה חכם ונכון יותר של החברה, מבנה שבו האיש שעומד בראש יודע לנצל את היתרונות והכשרונות של אנשיו, ולא מבטל את דבריהם בזלזול כפי שגייטס עשה פעמים רבות במהלך הקדנציה שלו. שביל גייטס יהנה לו בעבודות הצדקה. מיקרוסופט לא צריכה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully