וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מגביר סלולרי

דידי חנוך

30.6.2008 / 2:30

בעיות קליטה? אנטנה ששואבת את החשמל שלה מחיבור USB אמורה לשפר את הקליטה הסלולרית

הרשו לי לדבר רגע מזווית אישית. ההורים שלי גרים בבליינד ספוט של אחת מחברות הסלולר הגדולות. במקרה, מדובר בחברה שאני לקוח שלה. מה זה אומר? זה אומר שבכל פעם שאני מבקר את הורי, הסיכוי שלי להצליח לנהל שיחה באמצעות הסלולרי שלי שואף לאפס.

וזאת הסיבה שאני מתלהב מהמוצר שיש לנו היום במדור, למרות שאינו באמת חדשני - יש מגבירי קליטה מזמן - או מרשים ברמת העיצוב או הקונספט. מה שמלהיב אותי הוא הפשטות התיאורטית והעובדה שמדובר לכאורה בצעד קדימה בטכנולוגיה בה מדובר.

Cell Ranger, לדברי היצרן, מכיל מיקרו מעבד שמנתח אקטיבית את האותות הסלולריים של הטלפון שלכם, ומשווה אותם למגדלי הממסר הסלולריים. בעקבות ההשוואה, הוא מגביר רק את האותות שרלוונטיים לכם. כך, מבטיחים היצרנים, יספק המכשיר שניים עד שלושה פסים נוספים של קליטה במרחק של עד מטר שמונים מהיחידה המחוברת למחשב (לא מהאנטנה, שיכולה לשבת ליד החלון).

יש למכשיר גם גרסה שמתחברת ישירות לחשמל, אבל אני מחבב במיוחד את גרסת ה-USB, שכן רובנו זקוקים לקליטה ליד המחשב ושקעים נגמרים מהר. בנוסף, חיבור USB לא דורש מתאם או שנאי. USB הוא אוניברסלי.

החלק המצער ביותר במוצר הוא המחיר שלו: 150 דולרים. אאוץ'. אבל בינינו? אם זה מה שישפר את הקליטה אצל ההורים שלי, אני בעניין.

אתם קולטים?

ומה אתם חושבים? מועיל? משעמם? יקר מדי? מגניב? יש שתי דרכים להביע את דעתכם: תגובה והצבעה. לכו על זה.

  • עוד באותו נושא:
  • cell ranger

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully