וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת רוק: הדור הבא

חברת EA הכריזה היום כי בספטמבר הקרוב יגיע לחנויות הכותר השני בסדרת משחקי המוזיקה המצליחה Rock Band

משחקי המוזיקה לקונסולות הביתיות זוכים לפופולריות עצומה בשנים האחרונות. התופעה, שהחלה לצבור תאוצה עם Guitar Hero של הרמוניקס ואקטיוויז'ן, והייתה קיימת הרבה לפני כן גם משחקי התופים והקצב, מגיעה לשיא עם תחרות של שתי סדרות ענק – גיטר הירו מול Rock Band של אלקטרוניק ארטס. בזמן שגיטר הירו רק מתכננים משחק להקות (Guitar Hero: World Tour שיושק בסוף אוקטובר), אנשי EA הודיעו היום כי כבר בספטמבר הקרוב יגיע לחנויות Rock Band 2 בשביל אקס-בוקס 360. גרסאות לקונסולות נוספות (פלייסטיישן 3 כמעט לבטח, אולי גם PS2 ו-Wii) תגענה בהמשך השנה.

מעטים הם הפרטים שידועים על המשחק כיום, אך מספר תכונות מרכזיות שלו כבר דלפו. ראשית כל, בשורה מאוד משמחת לבעלי המשחק הראשון – אם קניתם שירים והורדתם אותם, השירים הנ"ל יפעלו גם ברוק באנד 2.

כל הכלים של המשחק הראשון יעבדו עם הכותר החדש, אך בנוסף יציגו אנשי Harmonix חבילה שתכלול את המשחק יחד עם כלים חדשים. לא ברור עדיין אילו חידושים ייכללו, אך בראיון שנתן אחד ממנהלי הפרוייקט ל-IGN נאמר כי מדובר יהיה בכלים "שקטים, ריאליסטיים ואמינים" יותר. מעבר לכך, צפויים גם שיפורים בממשק המשתמש, קוד הרשת ופשטות ההרכבה של הסט, בשביל להפוך אותו לנגיש יותר במסיבות.

  • עוד באותו נושא:
  • rock band

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully