וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאש גוגל, פלאש

דידי חנוך

1.7.2008 / 11:11

גוגל, יאהו ואדובי מוסיפים למנועי החיפוש את היכולת לחפש באתרי פלאש

חברת התוכנה אדובי מציגה היום שיפור משמעותי בשימושיות של טכנולוגיית פלאש של התוכנה. לראשונה ניתן יהיה לחפש ולמצוא גם תכנים אינטרנטיים דינמיים בפלאש. עד כה ניתן היה לחפש תכנים סטאטיים באתרי פלאש, אך תכנים דינמיים לא היו זמינים למנועי החיפוש.

אדובי יצרה עבור חברות החיפוש מעין נגן פלאש ש"ינגן" אתרים כפי שהבוטים של מנועי החיפוש "גולשים" באתרים וכך בונים את מאגר הנתונים שמשמש את החיפוש.

יכולת החיפוש באתרי פלאש מושקת כבר היום בגוגל, ותושק בקרוב גם ביאהו! - מה שצפוי להביא אותה גם למנוע החיפוש של וואלה!, שנסמך על טכנולוגיות החיפוש של יאהו!.

יכולת החיפוש בפלאש לא שותפה עם מיקרוסופט, אולי מכיוון שזו דוחפת את סילברלייט, מתחרה ישירה לפלאש של אדובי. הידיעה על הוספת אפשרות החיפוש בפלאש מגיעה זמן קצר לאחר ההכרזה על כך שאתר תכני הוידאו של nbc לאולימפיאדה יבנה בסילברלייט וצפוי להיות הגורם המשמעותי ביותר עד כה לדחיפת אימוץ הפורמט של מיקרוסופט על ידי גולשים.

מסיר את החסם

חוסר היכולת לחפש תכני פלאש היוה חסם עיקרי שמנע ממפתחי אתרים לעבוד בטכנולוגיה, שמאפשרת יצירת טכנים גראפיים עשירים. פלאש היא טכנולוגיה שעובדת בכל הדפדפנים, בכל מערכות ההפעלה, ומציעה אפשרויות מדיה שלא נתמכות בהטמל.

בזמן בו מתחילה להיווצר תחרות על הטכנולוגיה ליצירת טכנים עשירים וחוצי פלטפורמות ברשת, תוספת האפשרות לחפש בפלאש נותנת לפלאש יתרון מיידי שמתווסף ליתרון העצום שיש לטכנולוגיה בכל הנוגע לאתרים ולמשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully