וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

בבליזארד ממשיכים להתעלם מתערוכות, ובסוני מתעלמים מכך שיש להם תחרות בדמות האקס-בוקס 360

בשנים עברו, היה לו לו"ז קבוע-יחסית לתעשיית המשחקים. בחודש מאי התקיימה בלוס אנג'לס תערוכת המשחקים הגדולה E3, ובמהלכה קיבלנו את מרבית ההכרזות הגדולות לאותה השנה. לאחר מכן, בערך בתחילת ספטמבר, היו הכותרים החדשים – או כאלה שהוכרזו שנה-שנתיים לפני – היו מתחילים להגיע לחנויות ובתחילת נובמבר החגיגה הייתה מפסיקה.

אבל כבר שנתיים שהמצב הזה שונה. ה-E3 איבדה חלק גדול מהרלוונטיות שלה, כותרים גדולים יוצאים לכל אורך השנה וההכרזות – הן מגיעות אלינו במנות קטנות יותר. כך, למשל, ההכרזות הגדולות של חברת בליזארד בשנתיים האחרונות הגיעו דווקא מאירוע של החברה עצמה – Worldwide Invitational שמו. בשנה שעברה, בסיאול, הוכרז במהלך האירוע דבר פיתוחו של סטארקראפט 2, ואילו השבוע בפריז קיבלנו הכרזה על דיאבלו 3.

אפשר לראות בהכרזה הזו התרסה נגד תרבות התערוכות – E3 נמצאת במרחק של פחות משבועיים, בסוף אוגוסט תתקיים תערוכה חשובה בלייפציג ובסתיו יתקיימו תערוכות טוקיו ולוס אנג'לס, אבל בליזארד לא רוצים לשחק על פי לוח הזמנים שנקבע להם על ידי אחרים.

זה כל השוני?

חברה נוספת שלא רוצה לחכות היא סוני, אשר הפיצה אתמול את פרטי עדכון הקושחה 2.40 לפלייסטיישן 3 – העדכון לו חיכו הרבה מאוד שחקנים. בין החידושים שאפשר למצוא יש גישה לתפריטי הקונסולה בלי לצאת מהמשחק, שליחת הודעות טקסט לחבריכם, מעבר בין שני משחקים בלי לצאת מהראשון ומערכת ה"פרסים" שדומה מאוד במהותה ל-Achievments של האקס-בוקס 360, ונותנת לשחקים פרסים וירטואליים על הישגים במשחק.

העדכון חדש יהיה זמין מחר, וזה דבר שמאוד תמוה בעיניי. למה, לכל הרוחות, רק מחר ולא לפני שנה? כל מה שהעדכון הזה עושה זה להראות לשחקנים שסוני מפגרת בשנה אחרי מיקרוסופט בכל הקשור לפיתוח ממשק הקונסולה שלה, וגם כשהיא מצליחה לעשות משהו, היא לא מחדשת כמעט שום דבר. ולא נראה כאילו המחשבה הזו מציקה למישהו בחברה – הם יוצרים ציפייה לעדכון הזה כבר חודשים, במקום להכניס אותו בשקט תוך השפלת עיניים, ולהתחיל לעבוד על משהו חדשני יותר, שיוכל להתאים לרצון שלהם לנצח את האקס-בוקס 360, שכבר הפכה לרווחית בזמן שפלייסטיישן 3 עדיין רחוקה מזה.

ואם כבר באקס-בוקס 360 עסקינן, שמועות המבוססות על סריקות של עלוני מכירות מרשתות Kmart ו-Radio Shack גורסות כי בעוד שבועיים, ירד המחיר של גרסת ה-Premium של הקונסולה – זו עם הכונן הקשיח – מ-349.99$ ל-299.99$. כמה זה בשקלים? נכון להיום, 1,005.63 שקלים חדשים. כמובן שהמחיר הזה לא כולל את דמי המכס ועלויות היבוא, אבל גם איתם לא צריכה הקונסולה לעלות הרבה יותר. עכשיו רק נשאר לחכות שמיקרוסופט ישראל יעשו משהו בנידון. כמו, אולי, להביא את הקונסולה לארץ ביבוא רשמי – זה יכול להיות נחמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully