וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Live Luggage

דידי חנוך

3.7.2008 / 2:23

הטרולי הממונעת עולה יותר מדי . אבל ניתן לקוות שהיא סימן לעתיד קל יותר בנסיעות

טיסות זה כיף, בעיקר בגלל שבאחוז סביר מהמקרים הן לוקחות אותנו למקומות שאנחנו רוצים להיות בהם. אבל יש חלק מבאס מאד בטיסות: סחיבת התיק. תיקים, כך שמתי לב שוב ושוב במהלך חיי, נוטים להיות כבדים. ומעייפים. מאד. ויש שדות תעופה - כמו הית'רו - בהם השער של אל על נמצא בקצה הרחוק ביותר האפשרי.

לכן שמחתי מאד לראות את Live Luggage, הטרולי הממונעת הנטענת שאמורה להקל מאד את חוויית ההיגררות בשדה התעופה. אם נאמין ליצרנים - ואני רוצה להאמין להם - הרי שמבנה הטרולי מעמיס 85 אחוז מהמשקל על הגלגלים הממונעים, כך שהנוסע אמור להרגיש כאילו הוא סוחב 15 אחוז מהמשקל שהוא סוחב באמת.

המזוודה מצוידת גם בתגית Live Locator, שמספקת למטען מספר סידורי ייחודי שייקל על איתור בעליו במקרה של אובדן בטיסה. פנייה לאתר של רשויות שדה התעופה או המשטרה - מנפיקה אוטומטית מייל וסמס לבעל הטרולי, כך שניתן לסמן את המזוודות שלכם מבלי לחשוף פרטיים אישיים.

מדובר ללא ספק במוצר שנראה מוצלח. אבל אין סיכוי שארכוש אותו מסיבה אחת: הוא עולה 1365 דולרים. גם לאחר הירידה בשער הדולר, מדובר בסכום שאין מצב לשלם על טרולי, מוצלחת ככל שתהיה. ובכל זאת, למרות המחיר, אנחנו בגאדג'ט היום חושבים שזה מוצר שראוי להופיע במדור. למה? כי הוא סימן לעתיד. טוב שמישהו חשב לבנות את המוצר הזה. עכשיו יבואו המתחרים ויציעו אותו במחיר זול יותר. תוך כמה שנים, יש לקוות שכולנו נוכל להסתובב בנסיעות עם טרולי שסוחבת את עצמה. וזה שווה.

לא נוסעים?

ומה אתם חושבים? הפוטנציאל העתידי שווה את המחיר הבלתי סביר הנוכחי? או אולי אתם סתם לא בעניין של הטרולי הממונעת? תגיבו, תצביעו. אחרת סתם נשב כאן ונתהה מה דעתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully