וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט משכירה אופיס ואנטי וירוס

דידי חנוך

3.7.2008 / 13:49

החברה תציע להשכרה חבילה בשם Equipt שתכלול את גרסת הסטודנטים של אופיס ואת חבילת ההגנה OneCare

מיקרוסופט משיקה שירות שיאפשר לצרכנים לרכוש חבילה שכוללת מנוי לשנה לגרסת הסטודנטים של אופיס ושל האנטי וירוס OneCare תמורת 69$, סכום הכולל מנוי לשנה לשירותים הכלולים בחבילה.

מדובר בחבילת מוצרים שמחירם הרגיל הוא כ-200 דולרים, מה שכולל מנוי לשנה ל-OneCare ורכישה מלאה של גרסת הסטודנטים של אופיס 2007. החבילה כוללת גם מגוון מוצרי Windows Live חינמיים.

מדובר במהלך דו כיווני. מצד אחד, מציעה מיקרוסופט למשתמשיה גרסה זולה יחסית של אופיס, כתחרות מול הגרסאות הפירטיות ומול מתחרים פתוחים וחינמיים כמו אופן אופיס. מצד שני, זאת דרך להגדיל את נתח השוק של OneCare, חבילת תוכנות האבטחה של מיקרוסופט שעוד לא זכתה להצלחה משמעותית, ושמתחרה גם היא במוצרים חינמיים כמו האנטי וירוסים של Avast ו-AVG.

יש לציין שמדובר במוצר שמושק כרגע רק בארצות הברית, ושם רק בחנויות Circuit City. ניתן להניח שזה ניסוי כלים של המודל הזה, ושאם הוא יצליח הוא יתרחב גם לאמצעי הפצה נוספים וטריטוריות נוספות.

משתלם?

למי שלא חייב להשתמש במוצרי אופיס, לא מדובר בחבילה משתלמת מאד. מחיר החבילה לשנתיים לא נמוך בהרבה ממחיר הרכישה של אופיס לסטודנטים, ול-OneCare מתחרים חינמיים מוצלחים לפחות באותה המידה כמוה.

בנוסף, אופיס 2007 צפוי להיות מוחלף בגרסה חדשה כבר בשנה הבאה, מה שאומר שלאחר שנה או שנתיים של השכרה, תהיה למנויים תוכנה מיושנת בעוד מיקרוסופט מוציאה לשוק מוצר מתקדם יותר בעל תמיכה משמעותית יותר בסטנדרטים מקובלים.

עם זאת, לצרכנים צעירים שרוכשים את המחשב הראשון בחייהם - וסטודנטים הם לב קהל היעד של המוצר - מדובר בדרך להשיג חבילת אופיס סבירה וחוקית במחיר סביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully