וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'טי השבוע

4.7.2008 / 2:54

בעד חמישה גאדג'טים דיבר וואלה! TECH השבוע. אחד מתגלגל, אחד קולה, אחד ירוק, אחד סלולרי, ואחד לנסיעות

בראשון התגלגלנו

את השבוע פתחנו במפץ גדול: כדור ענקי וממונע בו ניתן לשבת ולהפוך כל גבעה לרכבת הרים. מגיב אחד טען שזה לא גאדג'ט, אבל הרוב דיבר בקול גדול. תגובות חיוביות פלוס 78 אחוז מתוך 1034 מצביעים = גאדג'ט השבוע.

בשני הגברנו

קליטה סלולרית היא עניין שמעורר אנשים רגשות מעורבים, כשאינטרס של שימושיות מתנגש בפחד מקרינה. כך, גם המגבר הסלולרי שהבאנו ביום שני זכה לתגובות מעורבות, ולא קיבל תמיכה אדירה בהצבעה. 58 אחוז מבין 400 מצביעים אומרים שהוא היה ככה ככה בעיניכם.

בשלישי התחברנו

הנה דבר אחד שההצבעות לימדו אותנו: מעטים – יחסית – מתנגדים לגאדג'טים ירוקים. וגם המפצל הירוק שניתן לתכנת לא היה יוצא מן הכלל. הוא אמנם לא הביא המון תגובות, וגם לא המון מצביעים. אבל 79 אחוזי תמיכה מבין 458 מצביעים זה יפה בהחלט.

ברביעי הדפסנו וקלינו

מזמן לא היה לנו גאדג'ט שאהבנו כל כך כמו המצנם המדפיס. בקרב המגיבים הוא גרם לסוגים שונים של בלבול, שכלל מי שחשב שהיה לנו כבר כזה – היה פעם מצנם מדפיס מוגבל בהרבה ושונה בוואלה! בית – ואלה שלא הבינו למה זה טוב. אבל 70 אחוז מבין 960 גולשים הבינו שזה טוב, וזה מספיק.

בחמישי נסענו

המזוודה הממונעת של יום חמישי זכתה לתגובות מועטות מאד, וגם להצבעות לא רבות. הגיוני. טיסות הם לא עניין יומיומי ומזוודות הן לא דבר מגניב. וזה מבלי לדבר על המחיר המופרז. אבל 73 אחוז התומכים הוא אחוז יפה מאד, למרות שהוא רק מתוך 278 מצביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully