וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

מי אמר שמשחקי המחשב מתו? הנה שבעה טריילרים חדשים, רובם ככולם למשחקים שמגיעים גם למחשב האישי

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו גורמים להם ללכת ברחובות עם חולצות טי מביכות במיוחד. הטריילרים המעטים שמצליחים לא למות מבושה, ולא נהרגים בידי ההמון הזועם, מגיעים לוידאודרום

Stalker: Clear Sky

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: 29 באוגוסט

הערות: העבודה על המשחק הראשון בסדרת Stalker נמשכה כ-6 שנים, והתוצאה הייתה מרשימה, אך בסופו של דבר פחות מרשימה ממה שהבטיחו לנו. עכשיו מנסים המפתחים האוקראינים של המשחק ליצור כותר המשך גדול יותר, מרשים יותר ומעניין יותר – אולי אפילו קרוב להבטחות הראשוניות שלהם. הסרטון הנוכחי הוא 5 דקות של טיול בעולם הפוטו-ריאליסטי של המשחק, והדגמה קצרה של השיפורים שנעשו למנוע הגרפי שלו

Runescape

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: הושק ב-1 ביולי

הערות: Runescape הוא משחק תפקידים המוני עם יותר מ-3 מיליון משתמשים, שמשחקים בו בזכות היותו חינמי ובזכות הנגישות – המשחק פועל דרך דפדפן האינטרנט. לפני מספר ימים, הושקה ה-Runescape HD - גרסת משחק עם שיפורים נרחבים למנוע הגרפי שלו, שמוסיפים טקסטורות תלת-ממדיות רבות ומאפשרים לשחק במסך מלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Perimeter 2

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: לא ידוע

הערות: פרימיטר הראשון היה משחק אסטרטגיה בו רק מעטים שיחקו. הוא לא זכה לפופולאריות רבה בקרב שחקני האסטרטגיה, אבל אלה שכן התעמקו בו, גילו את אחד מכותרי האסטרטגיה המרתקים והייחודיים ביותר של השנים האחרונות. עכשיו מגיעה ההכרזה על המשחק השני בסדרה, ואיתה גם טריילר משחקיות.

Dragon Nest

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: 2009

הערות: הנה מגיע לו עוד משחק המוני עם דמויות יפניות למהדרין, שיוצאות להציל את העולם הפנטסטי בו הן חיות מרשע טהור. רק שהפעם, הרשעים הם דרקונים, ובשביל להילחם בהם, צריך הרבה כוח. המשחק אמור לאפשר לכם למגר את הרשע הדרקוני בעזרת... הפיכה לדרקונים טובים. שוין, לפחות זה נראה ממש חמוד.

Alone in the dark: The New Nightmare

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: הושק לפני מספר ימים למחשב האישי ולאקס-בוקס 360, בהמשך השנה תגיע גם גרסת PS3.

הערות: כפי שכתוב על חולצה אותה אני לובש ברגעים אלה, "הסנטרל פארק מחביא סוד". הכוונה היא לא לבית הקפה מסדרת הטלוויזיה חברים, אלא לפארק הניו-יורקי המפורסם, בו לטענת המפתחים של Alone in the Dark מסתתר רשע טהור. והרשע הזה, מעבר להיותו כה טהור, הוא גם אובססיבי עם כל הקטע הזה של לצאת החוצה ולהשמיד את כולנו. חבל, חבל.

Crysis: Warhead

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: סתיו 2008

הערות: הכשלון המסחרי של Crysis לא הרתיע את אנשי חברת Crytek, שהחליטו לפתח לו בכל זאת חבילת הרחבה שעומדת בפני עצמה, ומגוללת בהרחבה את הסיפור של אחת הדמויות מהמשחק הראשון. המפתחים הבינו, כנראה, שאנשים מפחדים מדרישות המערכת הגבוהות של המשחק, וכבר הודיעו שהכותר החדש ירוץ יותר טוב על כל המחשבים שמסוגלים להתמודד עם דרישות המינימום הלא-כל-כך גבוהות שלו.

Diablo 3

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: כשיהיה מוכן, ולא דקה לפני כן.

הערות: סיקרנו כאן בשבוע שעבר את הפרטים הראשונים אודות דיאבלו 3, המשחק החדש של בליזארד שהוכרז לפני שבוע. מאז לא הרבה השתנה, אבל הנה לכם הזדמנות נוספת לצפות בטריילר הראשון של המשחק החדש ולהתחיל להתכונן להשקתו, מתי שזו לא תהיה.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully