וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

רובוטית חדשה ומטרידה בשם Femisapien תנסה לנשק אתכם אם תקרבו אליה את הראש שלכם

היפנים, הם שונים. גם אם אתם אוהבים את סדרות האנימציה (ערי הזהב האבודות!!!) וספרי הקומיקס שהם עושים, צריך להודות כי התרבות שלהם שונה באופן רדיקלי מזו המערבית, ורבים מהדברים אותם הם אוהבים לא מובנים לנו. נכון, אמרתי דברים דומים כבר מספר פעמים כהקדמה למדור הגאדג'ט הגרוע של השבוע, אבל אני מרגיש צורך לחזור על זה שוב ושוב, כדי להבהיר את הנקודה, והנקודה היא שאין מה לעשות – חלק מהדברים אותם הם מוצאים מגניבים, לי נראים מיותרים לחלוטין.

קחו למשל את ה-Femisapien – הרובוט החדש של חברת WowWee (החברה מהונג קונג, אבל המוצר מיועד לשוק היפני). החברה הביאה לנו בעבר להיטים כמו Robosapien ומשפחת החיות הרובוטיות, אבל כאן הם קצת הגזימו.

ה-Femisapien מסוגל(ת) ללכת בצורה שמדמה הליכה נשית, לתקשר באמצעות צלילים וריקודים המבטאים רגשות, ממש כמו אישה לא אמיתית בעליל, אבל זו לא הבעיה האמיתית איתו, כמו גם לא העובדה שמדובר ב"אשה" רובוטית עליה אתם שולטים באמצעות הזזת הידיים שלה. הבעיה מתגלה כשאתם מקרבים את ראשיכם לרובוטית, והיא נכנסת ל-Love Mode ומנסה לנשק אתכם! למה שתרצו להתנשק עם רובוט, אני שואל? מי חשב על הרעיון הזה? נו שוין, לפחות אין לה לשון. מה שכן יש לה, זה תג מחיר של 99$, ותואר של הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

לתת לאהבה לפרוח?

הייתם מוכנים שרובוטית תנסה כל הזמן לנשק אתכם, או שזה מטריד מדי עבורכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully