וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Tyrant

שעון מעורר חדש דורש מכם לקום, פן יתקשר למישהו אקראי מספר הטלפונים של הסלולרי ויעורר עליכם את זעמו

הקיץ הגיע, ואיתו גם העייפות התמידית שנובעת ממספר גבוה מדי של שעות אור, החופש הגדול של הילדים והחום הבלתי-נסבל בחוץ. בימים כאלה, אנחנו צריכים שעונים מעוררים יותר מבדרך כלל, ומעצבי גאדג'טים שמחים להיענות לבקשה זו.

השעונים המעוררים מתחלקים לכמה סוגים – יש כאלה שנחמדים אליכם ומנסים להעירכם בצורה נעימה, ויש את אלה הסדיסטיים יותר, שמענים אתכם באמצעות אתגרים מטופשים ומציקים תוך ניסיון לגרום לכם לקום מהמיטה רק כדי להטיח אותם בקיר הקרוב ביותר למיטתכם. שעון ה"רודן" שונה מכל אלה, כיוון שהוא לא מציק – הוא מעניש, וכל מה שדרוש למטרה זו הוא הטלפון הסלולרי שלכם.

צלצול השעון המעורר הזה נותן לכם הזדמנות להימנע מעונש. אך אם לא תקומו ותכבו אותו בתוך 3 דקות, הוא יתקשר למספר אקראי בספר הטלפונים של מכשיר הסלולר שלכם. וכך כל 3 דקות, עד שלא תקומו. ומי מכם באמת רוצה להסביר לאקסית המיתולוגית (שאת הטלפון שלה לא מחקתם משום מה) או לסבתא שלכם, למה התקשרתם אליהם ב-6 בבוקר. אף אחד, אני מניח, ולכן האיום של השעון הזה כל כך אפקטיבי. רק מה, לא מדובר עדיין במוצר מסחרי, אלא רק בקונספט עיצובי של מעצבת טייוונית בשם אליס וונג.

מפחיד מספיק, או מפחיד מדי?

האם אתם סומכים על עצמכם מספיק כדי להשתמש בשעון מעורר כזה למטרות הרתעה-עצמית מפני שינת יתר, או שהאנשים היחידים להם השעון הזה יגרום אי נוחות הם חבריכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully