וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iTunes או אמזון?

6.7.2008 / 10:54

איזו חנות מקוונת הייתם רוצים שיפתחו בארץ? שתי עמדות מנוגדות, ותשובה אחת: שלכם

אין ספק שאמזון ואייטיונז הן שתי החנויות המקוונות החשובות ביותר באינטרנט. שתיהן מצליחות מאד, ולשתיהן סניפים מקומיים בארצות רבות ברחבי העולם. ארץ אחת בה אין חנות של שתי הרשתות המקוונות? ישראל. לו הכוח היה בידיכם, מה הייתם מביאים לכאן?

בארץ האמזונות

באמזון יש הכל. זה התחיל בספרים, אבל כבר מזמן התרחב. חנות מקומית ודאי לא תכלול את כל התת-חנויות, אבל ודאי נוכל למצוא בה ספרים ומוזיקה וסרטים ואלקטרוניקה ובתקווה גם את החנויות הדיגיטליות של אמזון, שמוכרות וידאו, מוזיקה וספרים ישירות למחשב. אמזון נותנים את השירות הטוב ביותר ברשת, באופן עקבי, כבר שנים. הם יתנו לנו חלופה ראויה לסטימצקי וצומת ספרים. ואולי, אם תהיה כאן אמזון, יביאו לכאן גם את הקינדל.

בארץ הסטיב ג'ובס

אם יש לכם נגן דיגיטלי, רוב הסיכויים שהוא אייפוד. ושום חנות לא עובדת טוב עם אייפוד כמו אייטיונז. למעשה, שום חנות לא עובדת טוב כמו אייטיונז נקודה. מדובר בחנות עם הממשק הטוב ביותר וחווית המשתמש הטובה ביותר. אייטיונז, בניגוד לאמזון, לא צריכה כל כך שירות לקוחות. כשהכל עובד כל הזמן, לא צריך לפנות לאף אחד. שירות הוידאו של אייטיונז עולה בהרבה על זה של אמזון, וגם עם האייפון - ובסוף יהיה בארץ ייבוא רשמי של אייפון - היא עובדת נהדר.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון
  • itunes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully