וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Wind Charger

מטען ירוק חדש משתמש ברוח, באם זו מופקת על ידי הטבע או באמצעות נסיעתכם על אופניים, על מנת להטעין גאדג'טים

יש לנו לא מעט דרכים ירוקות להטעין את הגאדג'טים שלנו. הפופולארית שבהם היא ההטענה הסולארית, שלא דורשת מהמטעין מאמץ מעבר לפתיחת הפאנל וחיבורו אל המכשיר הדורש טעינה. כל זה טוב ויפה במקומות בהם יש שמש כל השנה, אבל מה קורה כשיש יותר מעונה אחת, והשמש מופיעה רק לעיתים רחוקות? במקרים כאלה, יש דרכים אחרות – ירוקות לא פחות, להטעין את המכשירים.

גאדג'ט היום שלנו הוא האלטרנטיבה להטענה סולארית שנועדה לימים מעוננים, חורפיים, או למקרים בהם אין לכם זמן לחכות עד שקרני השמש יטעינו את הטלפון הסלולרי, אבל כן יש לכם אופניים. מדובר במטען שמשתמש ברוח. הרוח הזו יכולה לבוא ביוזמה של הטבע, או ביוזמתכם האישית.

בדיוק למטרה זו מגיע המכשיר עם תושבת לאופניים. כך תוכלו להטעין את הגאדג'טים האהובים עליכם בלי לפגוע בסביבה, בזמן שאתם משתמשים באחד מכלי התחבורה הירוקים ביותר הקיימים כיום. יציאתו היא יציאת USB, שמסוגלת להטעין רבים מהגאדג'טים והטלפונים הסלולריים הקיימים כיום בשוק. מחירו עומד על כ-100 דולרים, והוא יגיע לחנויות באוגוסט כחלק מהסדרה הירוקה של מטעני חברת Uniross, אשר כוללת גם מטען סולארי ומטען אפקטיבי במיוחד שצריך רק רבע שעה בשביל להטעין סוללה.

בואי רוח?

מה אתם חושבים? האם זו דרך יעילה להטענת גאדג'טים, או שמא מדובר בטרחה רבה ללא תמורה מספקת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully