וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

סוני ספגה השבוע מכה תדמיתית כשעדכון חדש לפלייסטיישן 3 החל לגרום לבעיות בחלק מן הקונסולות

בשבוע שעבר דיברתי במדור הזה על העדכון החדש לקונסולת הפלייסטיישן 3 – עדכון גדול שמטרתו הייתה להוסיף לקונסולה את "הפרסים" ואת היכולת לגשת לתפריט מתוך משחק, יחד עם מספר אפשרויות אחרות. העדכון הזה הושק ביום רביעי שעבר, והוסר מהשרתים מספר שעות לאחר מכן. הסיבה – תקלות שגרמו לחלק מהקונסולות להפסיק לעבוד.

אני לא נהנה להשתלח בסוני – פלייסטיישן 3 היא קונסולה אותה אני מאוד אוהב, אבל הסיפור הזה פשוט מגוחך. אין כל כך הרבה גרסאות שונות לחומרה של ה-PS3 – זהו אחד היתרונות העיקריים של קונסולות על המחשבים האישיים. בדיקות התאימות של התוכנות צריכות להיות הרבה פחות מסובכות במקרה כזה, במיוחד אם מדובר בחברה שפיתחה את הקונסולה ואמורה להכיר את הארכיטקטורה שלה. ועם זאת, הם פישלו, ולקח להם כמעט שבוע לתקן את הפשלה הזו.

עכשיו, ככל הנראה, הבעיה כבר תוקנה, באמצעות טלאי חדש (2.41) שיצא היום, אבל הנזק כבר נעשה. מכת יחסי הציבור שסוני חטפה רק הופכת את המעמד שלה לבעייתי יותר. כל זה בזמן שפלייסטיישן 3 נשארת הקונסולה היקרה ביותר בשוק, והשמועות גורסות כי מתחרתה אקס-בוקס 360 תזכה בשבוע הבא לעדכון מחיר.

3 - אאוט, 2 - אין?

ואם ה-PS3 סובלת מבעיות, קודמתה בתפקיד – הפלייסטיישן 2, ממשיכה לצעוד קדימה. הקונסולה הותיקה עוד לא נעלמת, ועיתון ה-Economic Times ההודי מדווח כי גרסתה הנוכחית היא אפילו לא הגרסה האחרונה.

על פי הדיווח, צפויים השווקים בהודו ואירופה לקבל בסתיו הקרוב גרסה חדשה, יפה יותר וקטנה יותר של הקונסולה, שלא תכלול ספק חיצוני ותעלה בדיוק כמו הגרסה הנוכחית. הסיבה לכך היא שה-PS3 והאקס-בוקס 360 עדיין יקרות מדי בשביל חלק מהאנשים, ואלה מעדיפים לקנות את הפלייסטיישן 2, בעלת קטלוג המשחקים העצום, שעדיין זוכה למשחקים חדשים מדי שבוע.

פאנבוי!

התקווה הגדולה של משחקי המחשב להשתלבות אמיתית בתרבות הפופ – ותגידו מה שתגידו, גיימינג הוא עדיין לא משהו מיינסטרימי, יעידו על כך הכתבות אודות הקשר בין אלימות לבין משחקי המחשב – היא בהפיכתו של דור הגיימינג הגיקי למובילי דעת קהל.

צעד אחד לכיוון הזה נעשה היום, כשאחת המילים הגיקיות ביותר נכנסה לאחד המילונים המפורסמים והנחשבים בעולם. חברת Merriam-Webster הוסיפה למילון וובסטר את המלה Fanboy, כשהתיאור שלה הוא "ילד שהנו מעריץ נלהב, כמו בקומיקס או סרטים".

סייקו קילר?!

אחד הדברים המעניינים ביותר בכל משחק מוזיקה שיצא בשנים האחרונות הוא רשימת השירים שבו. נכון שהכוננים הקשיחים של הקונסולות החדישות מאפשרים הורדת שירים גם דרך החנויות המקוונות של המשחקים, אבל אלה עולים כסף.

בלוג המשחקים Joystiq פרסם שתי רשימות אפשריות שהודלפו ל-Rock Band 2, ולא ברור איזו מהן, אם בכלל, אמיתית. מה שכן, יש חפיפה מסויימת בין שתי הרשימות, וכך יש סיכוי גבוה שנראה ברוק באנד השני בין השאר את Livin on a Prayer של בון ג'ובי, Psycho Killer של Talking heads וצ'ופ סואי של System of a Down.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully