וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: D-Link DSM-330

דידי חנוך

10.7.2008 / 2:43

אחרי קרוב לשנה של המתנה, מזרים המדיה המתקדם של D-Link ו-DiVX יוצא לשוק. האם הוא עדיין מסקרן?

את גאדג'ט היום שלנו להיום ראינו לראשונה בספטמבר 2007, בתערוכת IFA בברלין. אז הוא הוצג בדוכן של DiVX, בתור הדוגמה הראשונה של טכנולוגיית DiVX Connected. הבטיחו שהמכשיר יעביר את חווית הצפיה בסרטים במחשב למסך הגדול, באיכות צפיה מרשימה ועם מגוון רחב של פורמטים.

בינתיים עברו עשרה חודשים, והמכשיר מושק לעולם שבו אופציות רבות לצפייה בוידאו מהמחשב בסלון, ושבו אפילו המדיה סנטר של מיקרוסופט הוא קצת פחות פלופ ממה שהיה בשנה שעברה.

ובכל זאת, כמה דברים גורמים לנו לשים אותו במדור למרות הכל, עכשיו שהוא מוצר אמיתי. אחד החשובים מביניהם הוא ההמרה אל והתמיכה בפורמטים בהפרדה גבוהה. זה אומר שאם יש לכם טלויזיית HD, תוכלו לצפות בסרטים מהמחשב באיכות צפייה נאה גם אם הקובץ עצמו אינו HD.

המכשיר תומך, כאמור, במגוון יפה של פורמטים. הוא מציג וידאו ב-WMV, DivX, Xvid, MPEG1 ו-DV, מוזיקה במגוון פורמטים, תמונות בכל הפורמטים הבסיסיים, ומתחבר לטלויזיה בכמעט כל חיבור שתוכלו להעלות על הדעת, כולל HDMI, RCA, S-Video, SCART, S/PDIF, קומפוננט וקומפוזיט.

מאפיין נוסף שהופך את DSM-330 - ומכשירי DiVX Connected אחרים - לשונה ממוצרים אחרים הוא הפתיחות. מכשירי DC תומכים במגוון פלאגינים, וכל מפתח יכול ליצור פלאגין בעצמו. כרגע יש פלאגינים לפייסבוק, פיקאסה, last.fm, גוגל מפות ועוד עשרות שירותים אחרים. יש גם פלאגין ליוטיוב, אבל הוא עדיין לא עובד טוב במיוחד, ולא תומך בסאונד בסרטים. בעתיד מדברים גם על תמיכה במשחקים.

אבל האפשרות לצפות במגוון תכנים אינטרנטיים, מותאמים למסך הגדול, בשילוב עם השירות הבסיסי של צפיה בוידאו מהמחשב בטלויזיה באמצעות תפריט נוח לשימוש הופך את DSM-330 למוצר שבהחלט שווה להתייחס אליו. ובמחיר של 300 דולרים, הוא גם לא מוצר שרבים מאיתנו יתקשו לרכוש בתור שער מרכזי לבידור ביתי.

העם רואה את הקולות?

ומה אתם חושבים? סתם עוד מזרימדיה, או מוצר ייחודי ומעניין? ובכלל, מזרימדיה, זה משהו ששווה להתעסק איתו? תצביעו, תגיבו. אחרת לא נדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully