וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

11.7.2008 / 3:10

זה היה שבוע מעורר מחלוקת במדור גאדג'ט היום. מה העלינו, ומה חשבתם? הכל בסיכום השבועי שלנו

בראשון קשה לקום

השבוע היו לנו שני גאדג'טים שלא היו מספיק גרועים כדי להיות בגרוע של השבוע, אך מעניינים מכדי שנוכל להתעלם מהם. הראשון הוא העיצוב הזה לשעון מעורר שמתקשר לחברים שלכם באקראי אם לא תכבו אותו. פחד אלוהים. אתם הגבתם בחיוב בתגובות, אבל ההצבעה לא היתה חד משמעית. ממש לא. רק 55 אחוז מבין 640 המצביעים היו בעדו.

בשני מתקינים

ביום שני הבאנו את המכשיר הקטן שמוכריו מבטיחים שהוא יאפשר התקנה של מערכת ההפעלה של המק על כל מחשב, מבלי להיות האקר. בתגובות היו חילוקי דיעות, אבל קשה להתווכח עם ההצבעות. 79 אחוז מבין 801 מצביעים הופכים את אפיקס לגרדג'ט השבוע.

בשלישי עושים רוח

ביום שלישי הצגנו את המטען ששואב את החשמל שלו מהרוח, בין אם הושגה ידנית או באמצעות רכיבה על אפניים. התגובות היו חלוקות אך חיוביות ברובן, אבל ההצבעה היא העניין. עם 87 אחוז התומכים מבין 559 מצביעים, מדובר בהצלחה יפה. אם היו יותר מצביעים, זה היה גאדג'ט השבוע.

ברביעי מקנאים בשכנים

מודד הצבע הירוק היה הגאדג'ט השני השבוע שבנוגע אליו תהינו האם מדובר בגה"י או בגגש"ש. בסופו של דבר החלטנו שהמגניבות שלו עולה על המגוחכות שלו. אתם ממש לא הסכמתם. התגובות קטלו, ובהצבעה ראינו אחדות דעים שלילית חסרת תקדים. רק 27 אחוז מבין 622 גולשים היו בעדו.

בחמישי מזרימדיה

מזרים המדיה של די-לינק פילג את המגיבים לעומת המצביעים. המגיבים השוו אותו למוצרים שלא הושקו עדיין או למחשב סלוני וקטלו. המצביעים היו ברובם בעדו. כי תכלס? לרובנו היה מגניב אם זה היה בסלון שלנו. 69 אחוז מבין 359 המצביעים תמכו. זה מספיק כדי שלא נתבייש בעצמנו כמו ברביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully