וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארדיאן 2.0?

דידי חנוך

11.7.2008 / 15:22

הגארדיאן רוכש את ContentNext, רשת הבלוגים המקצועיים של רפעת עלי, הכוללת את paidContent ו-mocoNews

Guardian News & Media, חברת האם של הגארדיאן והאובזרבר, הצטיידה היום בחיזוק משמעותי בתחום הבלוגוספירה. ברכישה שהוערכה על ידי קארה סווישר מהוול סטריט ג'ורנל בכ-30 מיליון דולר, רכשה החברה את ContentNext, רשת הבלוגים של רפעת עלי, הכוללת את בלוג חדשות התוכן הדיגיטלי PaidContent, בלוג חדשות התוכן הדיגיטלי בניידים mocoNews, בלוג חדשות התוכן הדיגיטלי ההודי contentsutra ובלוג חדשות התוכן הדיגיטלי הבריטי והאירופאי paidContent:UK.

רשת הבלוגים של רפעת עלי ממוקמת שורה אחרי הבלוגים ברשתות TechCrunch של מייקל ארינגטון ו-GigaOm של אום מאליק מבחינת חשיבות והצלחה. עם זאת, המיקוד של הבלוגים של עלי בצד העסקי של עולם התוכן הדיגיטלי ודאי היה אטרקטיבי בעבור הגארדיאן, שנמצא גם כך בחזית הסיקור הטכנולוגי. רשת הבלוגים מחזקת משמעותית את הנוכחות של הגארדיאן בשוק האמריקאי.

לדברי עלי, בהודעה ב-paidContent, רשת הבלוגים תמשיך לפעול באופן עצמאי במסגרת החטיבה העסקית של GNM. עלי צופה שהרכישה תאפשר לרשת להמשיך בתהליך ההתרחבות המתוכנן שלה, ומדווח שהצעת הרכישה הגיעה בזמן בו רשת הבלוגים עמדה לבצע סיבוב מימון נוסף על מנת לבצע את אותה ההרחבה.

זוהי הרכישה הגדולה השלישית השנה של אתר או רשת אתרים על ידי גוף מדיה גדול, לאחר רכישת Ars Technica בידי Conde Nast ורכישת CNET בידי CBS.

  • עוד באותו נושא:
  • גארדיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully