וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה בעייתית לאייפון 3G

השקת אייפון 3G וקושחת 2.0 סובלת מתורים ארוכים ובעיות אקטיבציה. עם זאת, הקושחה החדשה כבר נפרצה

גרסת הדור השלישי של מכשיר האייפון מבית אפל, אשר הושקה היום ב-22 מדינות ברחבי העולם, זוכה לביקוש אדיר, חלקו נובע מהמחיר הנמוך של 199-299 דולרים בארה"ב ומחירים נמוכים גם במדינות אחרות. המחירים האלה הם תוצר של הסכם בין אפל לבין המפעילות הסלולריות, במהלכו הן מסבסדות חלק מעלות המכשיר. הביקוש הזה, אשר גרם לתורים של מספר ימים בחנויות אפל הגדולות, יחד עם הרצון של בעלי המכשיר הקיימים לעדכנו לגרסת 2.0 ולהשתמש בחנות התוכנות של החברה, גרמו לעומסים כבדים על השרתים של אפל.

השרתים האלה – חלקם נועדו לעשות אקטיבציה בחנות למכשירים שנקנו, ואילו האחרים עסקו בהעלאת הגרסה המעודכנת של הקושחה למחשביהם של אנשים – קרסו לא פעם במהלך היממה האחרונה. בלוג הטכנולוגיה Engadget מדווח שהתורים שנוצרו, יחד עם אי-הפעילות של שרתי האקטיבציה, גרמו לעובדים רבים לשלוח אנשים הביתה עם טלפונים "סגורים", ולבקש מהם לפתוח את הטלפונים הנ"ל בבית דרך תוכנת האייטיונס שלהם.

המחשבה הראשונית של אפל ושל חברת הסלולר AT&T אשר נבחרה למכור את האייפון בארצות הברית, הייתה לחייב את הלקוחות לבצע אקטיבציה בחנות, פן יילכו הביתה ויפרצו את מכשיריהם, וכך יימנעו מחתימה על התחייבות של שנתיים ל-AT&T.

במקביל, בעלי האייפון והאייפוד טאץ' שרק רוצים לעדכן את קושחת המכשיר לגרסת 2.0, נתקלו גם הם בבעיות. נכון לרגעי כתיבת שורות אלה, תוכנת האייטיונס שלי אומרת כי גרסה 1.1.4 היא המעודכנת ביותר אייפוד טאץ' שלי, ודיווחים ברחבי הרשת טוענים כי אני לא היחיד.

הבשורה המשמחת היחידה נוגעת לאנשים שאוהבים את קושחת האייפוןאייפוד טאץ' שלהם במצב פרוץ. אחרי שגרסת הבטא הראשונה של הקושחה החדשה נפרצה מספר ימים לאחר שהיא הושקה, גם הגרסה הנוכחית נפרצה כבר, והכלי לפריצה – Pwnage שמו, ישוחרר בקרוב גם לציבור הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully