וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים השווים של השנה: וידאודרום

רגע לפני תערוכת E3 מתחילים כבר להגיע הטריילרים למשחקים השווים ביותר של השנה, וגם לאלה של השנה הבאה

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו משקים אותם באלכוהול עד שלא יצליחו להבדיל בין ג'ירפה לבין פיל. לאחר מכן, אנחנו באמת מבקשים מהם להבדיל בין ג'ירפה לבין פיל, ואלה שאיכשהו מצליחים בזה מגיעים לוידאודרום.

Civilization Revolution

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, נינטנדו DS

תאריך השקה: הושק

הערות: Civilization המקורי היה לאחד המשחקים הפופולאריים ביותר למחשב האישי. מעבר לכך שהוא הביא עומק מרשים לז'אנר האסטרטגיה בתורות, הצליח הכותר הזה גם לשרוד לאורך השנים בלי שינויים מרחיקי לכת לנוסחה שלו. עכשיו הוא מגיע גם לקונסולות משחק, בגרסה מרוככת אך עדיין מעניינת.

The Force Unleashed

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, פלייסטיישן 2, PSP, נינטנדו DS, N-Gage

תאריך השקה: 19 בספטמבר 2008

הערות: יש מעט דברים מגניבים יותר מכוחות ג'דיי. נכון שאלה קיימים רק בגלקסיה רחוקה, וגם זה היה מזמן, אבל מי יכול לוותר על ההזדמנות לשחק איתם קצת במחשב או בקונסולה. אפילו כשהיו אלה כוחות של דמויות לגו, המשחקים הצליחו לעניין אותנו, ואילו עכשיו מדובר בכותר שמתהדר במנועים הפיזיים והגרפיים שלו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

Stormrise

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 2009

הערות: סדרת משחקי Total War הייתה כמשב רוח מרענן בתחום כותרי אסטרטגיה. מאות יחידות שנלחמו זו בזו על המסך, אסטרטגיות ייחודיות ומימד טקטי מרשים היו חלק מאותם הדברים שהפכו את המשחקים האלה למצליחים כל כך. עכשיו חוזרת חברת Creative Assembly לתחום הזה, אבל הפעם מדובר במשחק קונסולות עתידני.

Too Human

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 19 באוגוסט

הערות: המשחק Too Human מפותח כבר קרוב לתשע שנים. זה החל לפלייסטיישן 1, עבר לגיימקיוב ומשם קפץ לאקס-בוקס 360. בדרך היו מאבקים משפטיים, דמו אחד גרוע מאוד והרבה מאוד רעש בלי תוצאות. עכשיו הוא סוף סוף קרוב לתאריך היציאה, ונשאר רק לראות אם היה שווה לחכות.

Mercenaries 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 2, המחשב האישי

תאריך השקה: 31 באוגוסט 2008

הערות: המשחק הראשון בסדרת Mercenaries היה אחד הלהיטים השקטים לפלייסטיישן 2. למרות הביקורות האוהדות, הוא מעולם לא הגיע לרמת פופולאריות גבוהה. המשחק השני בסדרה, שיוצא ליותר פלטפורמות, נראה גם הוא מאוד מבטיח, והפעם יש לו גם הייפ שלפני ההשקה.

Harry Potter and the Half-Blood Prince

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, פלייסטיישן 2, PSP, DS, מקינטוש

תאריך השקה: נובמבר 2008

הערות: בכל פעם שהגיע סרט של הארי פוטר למסכים, הגיע במקביל גם משחק מחשב. המשחקים הראשונים היו איומים – נסיון לחלוב את המותג, אבל בשני המשחקים האחרונים חל שיפור מרשים בסדרה, והטריילר הראשון למשחק החדש מראה כי יש למותג הזה סיכוי להפוך למשהו מעניין גם בתחום המשחקים, ועדיף עכשיו מאשר לעולם לא.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully