וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע- מוצר חדש מבית Bic

קשה לנו להבין את החיבור התמוה בין מותג המזוהה עם מוצרים חד פעמיים לבין טלפון סלולרי פשוט

עזרו לי, קוראיי היקרים. אמנם אין בינינו דו שיח ישיר, כיוון שאני לא נוטה לענות לטוקבקים, אך אין זה אומר שדעותיכם ורעיונותיכם אינם חשובים עבורי. לעיתים התגובות שלכם לגאדג'ט היום, או לגאדג'ט הגרוע של השבוע גורמים לי לשנות את דעתי על אותו הגאדג'ט – אולי כי פספסתי איזשהו שימוש מגניב בו, אולי כי פתחתם את עיניי ליופיו. השבוע המקרה הוא אקוטי ביותר – אני באמת לא מצליח להבין למה הגאדג'ט הזה מגיע לחנויות.

מדובר במוצר חדש מבית Bic – אותה החברה שמייצרת סכיני גילוח חד פעמיים ועטים שהופכים לחד-פעמיים כששוכחים אותם במקום כלשהו אחרי השימוש הראשון בהם. עכשיו החליטו בחברה שכל אלה לא מספיקים להם, והתוצאה – טלפון סלולרי.

הטלפון הזה, שיתוף פעולה בין Bic לאורנג' צרפת, מיוצר בכלל על ידי אלקטל, אבל משווק באמצעות המותג של ביק. הוא עולה 49 אירו, לא מסוגל לעשות הרבה מעבר לשיחות קוליות ושליחת SMS, ומגיע עם סוללה טעונה. יחד עם הסוללה, מגיעות על כרטיס הסים שלו גם 10 דקות שיחה, כשכדי להשתמש בו לאחר מכן – ולקבל עוד 50 דקות שיחה חינם – צריך להרשם באורנג' צרפת ולחכות עד שהטלפון ייפתח. כשנרשמתם, אפשר גם להוסיף דקות שיחה באמצעות כרטיסים.

והנה הדברים שאני לא מבין: למה למתג טלפון סלולרי בשם שמזוהה עם מוצרים חד פעמיים, כשברור שהוא לא חד פעמי (חס וחלילה אם הוא כן חד פעמי, כי זה כבר אסון סביבתי)? ואם הוא לא חד פעמי, למה לחייב אנשים להירשם ולחכות על מנת להשתמש בו מעבר ל-10 הדקות הראשונות? ובנוסף לכך, לאורנג' צרפת כבר יש לא מעט מכשירים יותר מוכרים, אפילו במחיר נמוך יותר, בתוכנית "שלם וסע". כל אלה לא הופכים את המכשיר עצמו לגרוע, אבל אי-ההגיון שבקיומו לא משאיר לי ברירה אלא להכריז שמדובר בגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

איפה ההגיון?

האם הצלחתם למצוא סיבה לקיומו של הטלפון הסלולרי הזה, או שמא גם אתם חושבים שמדובר ברעיון גרוע?

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully