וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Zing

מדפסת בשם Zing מסוגלת לחרוט על מגוון חומרים, כי גם לגאדג'טים שלכם מגיעים קעקועים

המוצרים והגאדג'טים אותם אנחנו קונים מאפשרים, בדרך כלל, דרגה כזו או אחרת של התאמה אישית. בחלקה, נעשית ההתאמה הזו מסיבות פרקטיות, כמו בחירת שפה בטלפון סלולרי, ואילו סוג אחר של התאמה הוא זה העיצובי, הנובע מהרצון להפוך מוצר שיש אלפים או אפילו מיליונים כמוהו למשהו יותר אישי שלנו.

בעבר, היו אנשים מדביקים על מוצרים מדבקות, צובעים אותם בצבעים שונים או אפילו חורטים דברים באמצעות סכין. אבל סכינים ברובם אינם כלי חריטה מאוד מדוייקים, במיוחד בידיים לא מיומנות. למטרות אלה נוצרה חריטת לייזר, שמשלבת בין כלי מאוד מדוייק לבין מחשב שמסוגל להגיד לו מה לעשות. בדרך כלל, מדובר במכשירים מאוד יקרים – עשרות אלפי דולרים כל אחד מהם, ששמורים למקצועים, אבל עכשיו מגיעה מדפסת חריטת לייזר גם לקהל רחב יותר. עדיין לא מאוד רחב – מחירה עומד על כ-8,000 דולר, אבל מדובר בצעד לכיוון הנכון.

המדפסת הזו – Zing שמה, מזוהה על ידי המחשב כמדפסת רגילה, ובאמצעות שימוש בתוכנת CorelDraw תוכלו להגיד לה איזה עיצוב לחרוט ואיפה. Zing מסוגלת לחתוך ולחרוט על עץ, פלסטיק, עור, שעם, זכוכית, מתכות מעובדות ועוד. שוב, לא מדובר במוצר זול, אבל אם יש לכם כשרון ורצון להרוויח כסף על ידי מתן אפשרות לאנשים להפוך את המוצרים שלהם ליותר "שלהם", זו יכולה להיות אפשרות לא רעה.

גם לגאדג'טים מגיעים קעקועים?

ומה חושבים אתם, קוראים יקרים? האם יש עוד משמעות לעיצובים ייחודיים על מוצרים המוניים, או שכולנו צריכים לאמץ את תרבות האחידות בשביל למגר את רגשות הקנאה?

  • עוד באותו נושא:
  • zing
  • מדפסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully