וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת החבילות השלובות

חברת בזק יוצאת עם "חבילה משולבת", שהינה למעשה שתי חבילות נפרדות שצורפו יחד למטרות שיווקיות

חברת בזק החלה לשווק היום מה שמוגדר אצלה כ"חבילה משולבת הכוללת 3 שירותי תקשורת", כשהשירותים הכלולים בחבילה הם קו טלפון, אינטרנט מהיר ורשת ביתית. מדובר, בעצם, לא בחבילה חדשה אחת אלא בשתי חבילות – האחת חדשה והשנייה ותיקה יותר, עם תקופות התחייבות שונות, אשר צורפו יחד על הנייר בלבד, כשניתן להצטרף גם לחבילה אחת מבין השתיים. שתי החבילות בתוקף עד ה-19 באוגוסט.

המבצע החדש

המבצע החדש נוגע לגלישה באינטרנט, ומיועד הן ללקוחות חדשים והן ללקוחות משדרגים. ללקוחות החדשים, מציע המבצע להתחייב לשנה ובתמורה לקבל 3 חודשים של תשתית אינטרנט חינם. ללקוחות המשדרגים, שצריכים לשדרג למהירות של 2.5 מגהביט בשביל ליהנות מהמבצע, המחיר ב-3 החודשים הראשונים עומד על 50 ¤ בחודש לכל מהירות אותה ירצו.

יחד עם המבצע הזה, יכולים הלקוחות המצטרפים אליו לקבל גם רשת אלחוטית בזיכוי מלא ל-24 חודשים. אם הם מתנתקים משירות האינטרנט המהיר של בזק לפני תום התקופה הזו, הם יידרשו לשלם 19.9 ¤ בכל חודש על לסיום 24 חודשים.

החבילה הותיקה יותר

החלק השני של החבילה הוא מבצע ותיק יותר בשם "קו ראשון 2008", המוצע ללקוחות חדשים שמזמינים קו רגיל של בזק עם התחייבות לתשעה חודשים. הלקוחות האלה יקבלו הנחה בדמי התקנה (99 ¤ במקום 179.03 ¤) ויוכלו להצטרף לאחד משני המסלולים הקיימים.

במסלול הראשון, ישלמו הלקוחות 4.99 ¤ בחודש דמי שימוש בקו, במקום 49.90 ¤ במשך שלושה חודשים, ויקבלו שירות תא קולי ושיחה מזוהה בחינם למשך 9 החודשים של ההתחייבות. בכל תקופת המבצע, לא יוכלו המנויים לעבור למסלול קו קל, קו מוזל או מסלולי סלי תשלומים חלופיים, או לחסום את הקו לשיחות יוצאות.

במסלול השני, יקבלו הלקוחות זיכוי כספי על 1350 דקות שיחה – 150 דקות ראשונות לקווים נייחים בארץ בכל חודש למשך תשעה חודשים, יחד עם תא קולי ושיחה מזוהה, ועם אותן ההגבלות על מעבר מסלולים.

גילוי נאות: האתר וואלה! הנו חלק מקבוצת בזק

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully