וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה דור?

13.7.2008 / 16:53

דור 3 או דור 2? מה אתם רוצים לראות בסלולרי שלכם? אנחנו נותנים שתי דיעות מנומקות. אבל ההחלטה שלכם

כן, ניתן בהחלט לטעון שאנחנו ממשיכים בפסטיבל הפרומושן למוצר שאפילו לא משווק בארצנו. ובכל זאת, לכבוד השקת אייפון דור 3, יש לנו שאלה אליכם: איך אתם מעדיפים את הדור שלכם, שני או שלישי?

דור 2

כמה מכם אי פעם השתמשו באינטרנט סלולרי? תרימו ידיים? כן, גם אתם מאחור. וואו. ובשביל היכולת הזאת - בה רובכם לא משתמשים, אתם משלמים דמי שימוש חודשיים, וקונים מכשירים יקרים יותר. הרשו לי לומר לכם: כולכם פראיירים! המפעילות הסלולריות מתעקשות לדחוף לנו את המכשירים האלה, שעולים יותר, והסוללה שלהם נגמרת מהר יותר, ובשביל מה? בשביל שיהיה לנו "דור מתקדם יותר"? נו, באמת. את הבלוף של שיחות הוידאו הרי אף אחד לא קונה, אז למה? מי בכלל רוצה את הדור 3 הזה?

דור 3

רוצים GPS בטלפון? תהנו מלחכות שהמפות ירדו בדור 2. ובכלל, רוצים שירותים מתקדמים שמנצלים את היכולות של המכשיר שלכם? רוצים להעלות את התמונות שצילמתם עם המצלמה המשופרת לרשת? רוצים להוריד מוזיקה ולא לחכות שעה? ואלה רק השימושים הבסיסיים. רובכם אולי לא משתמשים באינטרנט הסלולרי. אבל עוד תשתמשו. זה נוח, ו זה מאפשר לכם לעשות בנייד דברים שפעם דרשו מחשב. דור 3 הוא לא העתיד. הוא ההווה. והוא הופך את הטלפון שלכם להרבה יותר מטלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully