וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: !Cut It

גאדג'ט היום שלנו יכול להציל את הידיים שלכם מהחתכים הקבועים שמגיעים עם פתיחת אריזות פלסטיק מעצבנות

רבים מאיתנו עוד זוכרים את התקופה בה כל המוצרים המגניבים הגיעו בקופסאות קרטון. החל מגאדג'טים ועד למשחקים – הקרטון שלט בחיינו, והמדפים היו מלאים באריזות ישנות אותן שמרנו על מנת להראות לכולם מה יש לנו בבית. אבל הזמנים השתנו, וכיום מגיעים רוב הגאדג'טים (ומשחקי הוידאו) באריזות פלסטיק, גם מטעמי גודל ונוחות, וגם מטעמי שמירה על איכות הסביבה.

הבעיה עם אריזות הפלסטיק, במיוחד אלה בה ניתן למצוא מוצרים קטנים כמו נגני מולטימדיה, אוזניות ואפילו כמה מהטלפונים הניידים, היא שהן אטומות וקשות מאוד לפתיחה. הקושי הזה מתורגם לחתכים על כל האצבעות אם מנסים לפתוח את האריזות האלה בידיים, ובמקרים מסויימים סכינים שבורות ומספריים שהפכו לקהות. הפתרון מגיע בדמות Open It! – גאדג'ט חדש ומגניב שכל מטרתו היא לפתוח אריזות.

הגאדג'ט הזה, מעבר להיותו מספריים מיוחדות לחיתוך של אריזות פלסטיק, כולל גם סכין יפנית קטנה נשלפת ואפילו מברג פיליפס, למקרים בהם האריזות כוללות ברגים שנועדו להחזיק את תושבת הגאדג'ט במקום. המכשיר הזה, למרות היותו פשוט מאוד, הוא גם אחד השימושיים ביותר שפגשנו בזמן האחרון. והוא אפילו זול יחסית, רק כ-13 דולר מחירו.

רוצים להיות דוגמני ידיים?

רובנו סבלנו בצורה כזו או אחרת מחתכים שנגרמו מפתיחת אריזות פלסטיק. השאלה היא אם שווה להשקיע 13 דולר במניעתם?

  • עוד באותו נושא:
  • cut it!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully