וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס-בוקס במרכז

מיקרוסופט ניצלה את מסיבת העיתונאים השנתית ב-E3 להכרזות על תוכן בלעדי לאקס-בוקס 360

תערוכת E3 איבדה חלק גדול מתהילת העבר שלה בשנתיים האחרונות, בהם הפכה מאירוע המשחקים הגדול בעולם לאירוע אזורי המוגבל הן מבחינת המציגים בו והן מבחינת המבקרים. עם זאת, 3 הגדולות – מיקרוסופט, סוני ונינטנדו עדיין משתמשות באירוע בתור במה להצגת החידושים שלהם לתקופה הקרובה.

הראשונה בין שלוש הגדולות שהציגה את מרכולתה השנה היא מיקרוסופט. לאחר שהכריזה כבר לפני מספר ימים על הוספת גרסה חדשה לאקס-בוקס 360 והורדת המחיר של גרסת 20 הגיגהבייטים הפופולארית, התפנו במיקרוסופט להכרזות על משחקים חדשים וחשיפת פרטים חדשים אודות המשחקים עליהם כבר שמענו. כך, למשל, הוכרז ש-Gears of War 2 יגיע לחנויות ב-7 בנובמבר – יום הבחירות לנשיאות בארצות הברית. כמו כן, Fable 2 יגיע באוקטובר – שניהם בלעדיים לאקס-בוקס 360 בינתיים.

משחק נוסף לאקס-בוקס 360 יישאר בלעדי רק ב-2008, ויגיע בסתיו, אבל גם החודשים האלה יגרמו לרבים מהגיימרים נטולי האקס-בוקס לקנא. מדובר ב-Portal: Still Alive, חבילת הרחבה לאחד המשחקים המקוריים והטובים ביותר שהגיעו לחנויות בשנה שעברה. ואם כבר בבלעדיות עסקינן, גרסאות האקס-בוקס 360 והמחשב האישי של Fallout 3 עומדות לזכות בתוכן בלעדי שיינתן להורדה. רוכשי הפלייסטיישן 3: אנחנו מצטערים.

בנוסף, הצליחה מיקרוסופט לגנוב עוד כותר שהיה בשנים האחרונות בלעדי לקונסולות של סוני - פיינל פנטזי. המשחק החדש בסדרה, Final Fantasy XIII, יגיע בו זמנית לפלייסטיישן 3 ולאקס-בוקס 360.

שפתיים רועדות

בסתיו הקרוב, יתעדכן הממשק של הקונסולה ויכלול עיצוב חדש, שיוסיף לחווית המשתמש גם את ה-Avatars – דמויות וירטואליות אותן תוכלו לעצב ולהתאים לטעמכם עם בגדים ואביזרים שונים. תוכלו גם לצרף את דמותכם לערוצים מקוונים, לפגוש חברים ולשתף עמם תוכן. כמו כן, ספקי תוכן חדש מגיע לשירות הוידאו של ה-Xbox Live בארצות הברית. הראשון שבהם היא חברת NBC Universal, כש-NBC תספק את הסדרות שלה ו-Universal יביאו את הסרטים. הספק השני הוא Netflix – שירות מקוון להשכרת סרטי DVD, שיאפשר לבעלי מנוי בו לקבל תוכן מוזרם לקונסולה שלהם בחינם. גם באירופה יש שני שותפים חדשים, MGM ו-Constantin Film.

הכרזת החומרה היחידה שיצאה ממסיבת העיתונאים היא על Lips - משחק הקריאוקי של מיקרוסופט שמגיע לקונסולה, חמוש במיקרופון רוטט אלחוטי עם גלאי תנועה. המשחק החדש מאפשר לכם לשיר לא רק לצלילי המוזיקה הכלולה על הדיסק, אלא גם לשאוב שירים מנגן ה-Zune או האייפוד שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully