וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Total commander

דידי חנוך

15.7.2008 / 12:23

כבר שנים שזאת הדרך הטובה ביותר לנהל קבצים במחשב. וזה עדיין המצב. תוכנה חובה

יש תוכנות במדור שאנחנו מוצאים ברשת, בודקים ומחבבים. ויש תוכנות שאיתנו כבר שנים, חלק מחיינו במידה כזאת שלפעמים אנחנו שוכחים שהן שם כל הזמן. תוכנת השבוע שלנו הפעם נמצאת בהחלט בקטגוריה השנייה.

פעם קראו לה Windows Commander, ובעבור רבים מאיתנו היא החליפה לפני שנים את Norton Commander בתור האמצעי הנוח ביותר לטיפול בקבצים במחשב. עם השנים, התוכנה השתכללה ונוספו לה יכולות, אבל היא עדיין קומפקטית, ועדיין מצטיינת בפונקציות הבסיסיות.

מה היא עושה?

ברמה הבסיסית ביותר, טוטאל קומנדר נותנת לכם שני חלונות, שכל אחד מהם מקביל לחלון של מנהל הקבצים של חלונות. אין דרך קלה יותר להעתיק קבצים מאשר לסמן אותם בחלון אחד וללחוץ F5 כדי להעתיקם לחלון השני. לחיצה על F6 מעבירה את הקובץ במקום להעתיק אותו.

אפשר להעתיק קבצים מתוך מגוון של קבצים מכווצים, להוריד קבצים משרתי FTP, לשנות שמות של קבצים אינדיווידואליים או של קבוצות של קבצים.

באמצעות תוספים שניתן להוריד באתר התוכנה, ניתן להוסיף לה יכולות כמו ניהול קבצים במחיצות לינוקס מתוך חלונות, לצפות במגוון קבצים, לגבות, להציג תגיות של קבצי מדיה ועוד ועוד ועוד.

וחוץ מזה

מדובר בקובץ הורדה של 2 מגה, שנותן לכם תוכנת Shareware מהסוג שכבר כמעט לא עושים היום: כזאת שעובדת באופן מושלם גם אם לא תשלמו שקל, ומסתפקת במסך נדנוד כשהיא עולה. התוכנה יקרה מדי, לטעמי, במחיר 38 דולרים - אחד הדברים שמנעו ממנה להפוך לתוכנה נפוצה בהרבה - אבל בשבילי היא חלק מהחיים כבר קרוב לעשור.

יש לתוכנה גרסאות חינמיות לפוקט פיסי ולחלונות מובייל, שמעניקות למערכות ההפעלה האלה ניהול קבצים נוח בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully