וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E3: דיווחים מהיום הראשון

15.7.2008 / 13:56

היום הראשון של תערוכת המשחקים E3 הביא עמו מסיבות עיתונאים של מיקרוסופט ו-EA, יחד עם הכרזה על סרט חדש

תערוכת E3 שנפתחה אתמול בלוס אנג'לס הנה אמנם נטולת זוהר, וההכרזות אותם אנחנו שומעים ממנה לא הכי מרשימות, אבל אין זה אומר שהן נטולות ערך לחלוטין. אתמול בערב, למשל, הודיעה מיקרוסופט על כך ש-Final Fantasy מגיע גם לאקס-בוקס 360, והציגה שיתופי פעולה עם NBC Universal ו-Netflix. לקריאת כל ההכרזות של מיקרוסופט מאתמול, לחצו על הקישור המצורף.

מסיבה אלקטרונית-אמנותית

מסיבת העיתונאים של Electronic Arts לא חשפה משחקים חדשים למעט Sim Animals – סימולטור של חיות חמודות ל-Wii ול-DS אשר יגיע בינואר הבא, וסדרת משחקי ספורט חדשה ל-Wii. מה שהיה שם, הן הדגמות חדשות למשחקים מוכרים כמו Mirror’s Edge, Rage, Sims 3 ו-NBA 09.

עם זאת, מספר שיתופי פעולה חדשים הוכרזו. כך הודיעו אנשי EA כי הם סגרו עסקה גדולה להפצת משחקים עם חברת id, שתעזוב עבורם את אקטיוויז'ן. החברה עובדת כיום על משחק בשם Rage, שהוכרז לפני כשנה יחד עם המנוע החדש שלהם.

אנשי EA גם הסבירו על האינטגרציה של הרשת החברתית אותה קנו לפני מספר חודשים – Rupture, לתוך התוכניות של החברה. הרשת הזו תשולב, ככלי, יחד עם תוכנית בשם Nucleus, שמטרתה ליצור פרופיל משתמש אחד לכל המשחקים של EA – לא משנה אם אלה על הקונסולות או על המחשב האישי - כשכל זה ביחד אמור להפוך את הכותרים שהחברה מוציאה לחברתיים יותר.

כך, למשל, יוכלו השחקנים לפרסם את "ההישגים" אליהם הגיעו במשחקים של EA, לדרבן את החברים שלהם לנסות ולהשוות, לפגוש אנשים חדשים שמשחקים באותו הכותר וכו.. החברה אף מתכננת להכניס אלמנטים של רשת חברתית גם למשחקי תפקידים המוניים שנמצאים כיום בפיתוח, כמו Warhammer Online.

נכון לעכשיו, קיים דגם מוקטן של תג משתמש אחיד במשחקי Battlefield, ויוצר לא מעט בעיות כשרוצים לקשר בין זהות של משחק מחשב לבין זו של Bad Company החדש. נקווה ש-Nucleus יעבוד יותר טוב.

כוכב הלכת האבוד - עכשיו הסרט

סרט חדש עומד להצטרף לרשימה של סרטים המבוססים על משחקי וידאו. הפעם הגיע תורו של "Lost Planet" מבית קאפקום – משחק פעולה העוסק בלוחם אמנזי שמנסה לשרוד על כוכב שכוח אל המלא באויבים מסוכנים. הסרט, שיופץ על ידי אולפני האחים וורנר, יופק על ידי אבי ארד, ארי ארד וסטיבן פאול.

התסריט של הסרט ייכתב על ידי דייויד הייטר – קולו של סוליד סנייק בסדרת Metal Gear Solid ותסריטאי באקס-מן, אקס-מן 2 ו-Watchmen החדש של זאק סניידר. לא ברור מתי יגיע הסרט, מי יביים אותו ומי ישחק בו, אבל טוב לדעת שאת התסריט יכתוב תסריטאי עם נסיון מוכח וידע נרחב על משחקי וידאו.

  • עוד באותו נושא:
  • e3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully