וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו מציגה: GTA ומוזיקה

במסיבת העיתונאים של נינטנדו, חשפו בכירי החברה את דבר פיתוחה של גרסת DS ל-GTA, והציגו משחק מוזיקה חדש

לאחר מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט אתמול, הגיע גם תורה של נינטנדו להציג את מרכולתה במסיבת העיתונאים של תערוכת E3. נכון לעכשיו, מדובר בחברה עם המכשירים המצליחים ביותר בדור השביעי של הקונסולות הביתיות ובדור הנוכחי של הקונסולות הניידות – הווי וה-DS.

ההכרזה הגדולה ביותר, ככל הנראה, במסיבת העיתונאים היא על משחק חדש שמגיע ל-DS הניידת – GTA: Chinatown Wars שמו. הכותר, גרסה ניידת שלישית של הסדרה הפופולארית (שניים הראשונים יצאו ל-PSP), תכלול, לדברי אנשי נינטנדו, מנוע משחק חדש, דמויות חדשות ואותה המשחקיות המוכרת של כותרי GTA הקודמים. הוא צפוי להגיע בחורף הקרוב.

הכרזה גדולה נוספת שיוצאת ממסיבת העיתונאים היא ה-Wii Music, סימולטור של כלים מוזיקליים לווי. הסימולטור משתמש בבקר של הווי, תוסף הנונצ'אק ואפילו ב-Balance Board כדי לאפשר לאנשים לנגן על 50 כלים שונים, כשניתן גם ליצור מנגינות חדשות וחווית הנגינה מבוססת פחות על קצב ויותר על תנועות של נגינה.

מעבר לכך, הוכרזו גם כותרים חדשים נוספים, חלקם יתמכו באביזרים חדשים לקונסולת ה-Wii. הכותר הראשון שהוצג הוא Shaun White Snowboarding – כותר סנואבורד שצפוי לצאת עד סוף השנא וישתמש באביזר ה-Wii Balance Board, משקל דיגיטלי שיכול "להבין" את תנועות הגוף של השחקנים. כותר נוסף הוא Animal Crossing: City Folk – תוספת חדשה לסדרת אנימל קרוסינג, שתתמוך במיקרופון חדש אשר יאפשר לשחקנים לדבר עם חבריהם ברחבי העולם. בנוסף, גם כותר המשך ל-Wii Sports – המשחק הפופולרי ביותר לקונסולה (כי הוא מגיע איתה ברוב הפעמים), יגיע באביב הבא, כשהוא משתמש בתוסף לבקר של הווי אשר הופך את הבקר לרגיש ומדוייק יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully