וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוני של סוני

סוני יורה לכל הכיוונים במסיבת העיתונאים של E3 - מכריזה על משחקים חדשים ומעדכנת את חבילות החומרה

האחרונה מבין שלוש חברות המשחקים הגדולות שערכה מסיבת עיתונאים לכבוד תערוכת ה-E3, המתקיימת בימים אלה בלוס אנג'לס, היא סוני. החברה, שקונסולת הפלייסטיישן 3 שלה החלה לצבור תאוצה סוף סוף בשנה האחרונה, הביאה לתערוכה לא מעט הכרזות על כותרים חדשים, עדכון מחירי חומרה והרחבת הפונקציונליות של ה-PS3.

נתחיל מהמשחקים. סוני אמנם ויתרה על הבלעדיות בכמה מהכותרים המצליחים ביותר שהגיעו לקונסולות שלה (GTA, פיינל פנטזי), אך לחברה עדיין יש לא מעט זכיונות גדולים בשרוולים. אחד מהם הוא God of War – משחק פעולה שכבר ביקר פעמיים בפלייסטיישן 2 ופעם אחת ב-PSP. עכשיו הוא מגיע גם ל-PS3, מתישהו אחרי תקופת חגי החורף – וזה בערך כל הפרטים אותם אנחנו יודעים עליו עכשיו.

גם סדרת משחקי הפלטפורמה ראצ'ט וקלאנק מגיעה לפלייסטיישן 3 בפעם השניה, אבל הפעם מדובר במשחק שלא יימכר בחנויות אלא בחנות המקוונת של הקונסולה. יהיה זה משחק קצר יחסית, שימשיך את העלילה של Ratchett & Clank: Future, ויעלה 15$ בלבד כשיגיע מתישהו בקיץ הבא. בנוסף, יגיעו ל-PSN כותרים חדשים נוספים כמו Crash Commando, Fat Princess, Pain: Amusement Park ו-Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic. ואם כבר משחקים "קטנים", גם קונסולת ה-PSP תזכה לביקור מזיכיון מצליח של סוני, בדמות Resistance: Retribution שיגיע באביב 2009 ויפותח על ידי Bend Studio שהביאה לנו בעבר את Syphon Filter: Dark Mirror.

מעבר לכך, הכריזה החברה על פרוייקט חדש, שמפותח על ידי Zipper Interactive – האולפן שמאחורי סדרת Socom המצליחה. הפרוייקט הזה בא לקחת את משחקי הפעולה המקוונים צעד אחד קדימה, ויאפשר ללא פחות מ-256 שחקנים, בקבוצות של שמונה, להילחם אחד בשני על מפה ענקית אחת. למשחק, עליו כמעט אין פרטים כיום, תהיה מערכת שמאפשרת לשחקן לקדם את הדמות שלו, בדומה לסדרת באטלפילד.

ואם זה לא מספיק, הכריזו בסוני גם על מהדורת "הלהיטים הגדולים" לקונסולה. המשחקים שיקבלו את המהדורה הזו, ויעלו כ-30$ בלבד, הם: Resistance, Ninja Gaiden, Oblivion, Rainbow six: Vegas, Assassin’s Creed, Call of Duty 3, Fight Night, Need for speed: Carbon, Warhawk ו-Motorstorm.

לא על משחקים לבדם

גם החומרה של סוני תזכה למספר עדכונים, בעיקר עדכוני מחיר וחבילות באנדל בהן נמכרת קונסולה עם משחק. כך, למשל, החל מספטמבר הקרוב, ירד המחיר של גרסת 80 גיגהבייטים של PS3 בארצות הברית מ-499 דולרים – מחיר שכלל גם את מטאל גיר סוליד 4 – ל-399$ בלבד.

קונסולת הפלייסטיישן 2, שעולה כיום 129$ בארה"ב, תקבל גרסה חדשה שאמנם תעלה 149$ אך תכלול את לגו באטמן ואת הסרט המצוייר של Justice League. ואילו ה-PSP – הקונסולה הניידת של החברה, תקבל גרסה שתעלה 199$ (בניגוד ל-169 לקונסולה בלי תוספות) ותכלול עותק של משחקים Ratchet and Clank: Size Matters ו-Echochrome, סרט "אוצר לאומי 2" וכרטיס זכרון של גיגהבייט.

סוני גם הודיעה כי היא פותחת הלילה את חנות הסרטים המקוונת לפלייסטיישן 3. בינתיים יש בחנות תוכן מאולפנים הקשורים לסוני, אבל הם מתכוונים להוסיף גם תכנים מאולפנים אחרים. בחנות – שפתוחה בינתיים לתושבי ארה"ב - ניתן יהיה לשכור סרטים כמו גם לקנות אותם, ואף להורידם ל-PSP דרך הפלייסטיישן. מחירי השכירות יהיו 2.99$ לסרט בהפרדה רגילה ו-5.99$ לסרט בהפרדה גבוהה. לקנות, בינתיין, אפשר רק סרטי הפרדה רגילה, והמחיר הוא 14.99$.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully