וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Force Dynamics 301

סימולטור נהיגה חדש הנו קומפקטי ואמור למנוע מהמשתמשים בו בחילה, מה שאי אפשר להגיד על המחיר שלו

אחת המגמות הנפוצות בעולם המשחקים היא הנסיון להפוך את הכל לריאליסטי יותר, החל מהגרפיקה וכלי הנשק ועד לחווית המשחק עצמה. בעבר היו אלה נסיונות כושלים לפתח מציאות מדומה, כיום אנחנו מוצאים חליפות שנועדו לדמה פגיעות במשחקי פעולה – כמובן שבצורה בטוחה ובלי להכאיב, רק כדי להפוך את חווית המשחק לאינטנסיבית יותר. במשחקי מרוצים, מדובר בערכות נהיגה שכוללות הגה ודוושות, אולי אפילו עם תיבת הילוכים כסא מיוחד.

חברת Force Dynamics משרתת את הקהל לו כל אלה אינם מספיקים. המטרה שלה – ליצור סימולטורים של נהיגה אשר מצליחים להגביר את החוויה ולהפוך אותה לכיפית יותר. סימולטור ה-301 שלה הוא מוצר הדגל של החברה – כסא מיוחד עם מסך והגה, שמחובר לבסיס המאפשר לכסא לנוע בחופשיות יחסית.

כדי למנוע בחילה, יש לסימולטור הזה ציר סיבוב גבוה יחסית, שאמור למנוע את האפקט הלא רצוי. בחברה אף אומרים כי רק אחוז אחד מבין כל המשתמשים ב-301 מרגיש בחילה אחרי השימוש. מעבר לכך, מדובר באחת המכונות הקטנות ביותר בתחומה, וכזו שלא מצריכה מדרגות כדי להגיע לכסא או לרדת ממנו. הבעיה: המחיר שלו עומד כיום על כ-15,000 דולרים. אבל היי, אפשר לחלום.

עדיף על מכונית אמיתית?

נכון שבמחיר כזה אפשר לקנות מכונית, אבל הסימולטור הזה סלחני הרבה יותר בכל הקשור לתאונות דרכים. אז מה, השתכנעתם שאם תזכו בלוטו, יהיה זה אחד הדברים שתקנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully