וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר דירה בקליק

17.7.2008 / 20:46

אתר ישראלי חדש יעדכן את ספקי השירות שלכם בכתובתכם החדשה כשתעברו דירה. הרעיון טוב, אבל נכון לעכשיו אין מספיק תמיכה מצד הספקים

"מדי שנה מועברים 750 מיליון מכתבים בישראל. ע"פ נתונים סטטיסטיים כ-40 מיליון מכתבים אינם מגיעים ליעדם – חלקם הגדול בשל העובדה כי אנשים העוברים דירה אינם מעדכנים בזמן את החברות עימן הם בקשר או אינם מעדכנים בכלל", כך לדברי ערן נדלר – מנכ"ל אתר OneStop שנפתח בתחילת השנה והושק רשמית השבוע.

מטרת האתר החדש – לסייע לאנשים שעוברים דירה לעדכן את כל הגופים נותני השירות איתם הם בקשר באמצעות תהליך פשוט, שכולל הרשמה וסימון של הגופים אותם יש צורך לעדכן. השירות עולה בין 10 ל-20 שקלים בכפוף למסלול הזיהוי – זיהוי מיידי באמצעות אשראי עולה עשרה שקלים, זיהוי בטרם מעבר באמצעות מכתב עם קוד הפעלה יעלה 15 שקלים, זיהוי לאחר המעבר יבוצע בדואר רשום ומחירו יעמוד על 20 שקלים.

הרעיון נשמע מצויין, אך האתר סובל כיום מקשיי לידה בדמות אי-היכולת לעדכן כמה מהחברות הבולטות במשק. כך, למשל, בתחום ספקיות האינטרנט, ניתן כיום לעדכן באמצעות האתר רק את נטוויז'ן 013, בתחום שירותי הטלוויזיה הרב ערוצית טרם נחתם הסכם עם הוט ורק חברת סלולר אחת (פלאפון) מאפשרת עדכון דרך האתר. עם זאת, יצויין שבאתר אומרים באיזה טלפון ניתן לעדכן כל ספק שלא עובד איתם כיום. ניתן לקוות שעם הזמן, יתעדכן השירות בספקי שירות נתמכים נוספים, ומתישהו נוכל לעבור דירה בלי לבצע שיחות עדכון בכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • onestop

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully