וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

18.7.2008 / 2:40

כמו בכל שבוע, גם השבוע סיפרנו לכם על חמישה גאדג'טים. וגם השבוע הצבעתם והגבתם. ועכשיו מגיע זמן הסיכומים

בראשון חתכנו בלייזר

גאדג'ט היום שלנו ביום ראשון היה יקר מאד. אולי יקר מדי כדי להיחשב כגאדג'ט. אבל האפשרות לחרוט מה שבא לנו על כל דבר פשוט נראתה לנו מגניבה מכדי שנוכל להתעלם. רוב מרשים מבין המצביעים הסכים איתנו, בעוד אחרים פשוט סירבו לקבל את העניין. מה לעשות, יש לנו רק גאדג'ט היום. אין לנו מדור ששמו "יכול היה להיות גאדג'ט אבל..." 79 אחוז מתוך 531 מצביעים היו בעד.

בשני סתם חתכנו

אם מכונת החריטה בראשון עוררה התנגדות, הרי שביום שני ממש היה דיון ער במה שאין מנוס מלהגדיר כ"קאטר". תכלס? גם חלקנו החלק שכותב את המצעד - חושב שהדבר הזה לא גאדג'ט. מבחינתנו, רק התגובות הצילו את הדבר הזה מטוטאל לוס. הופתענו כשהוא זכה ל-53 אחוזי תמיכה בקרב 721 המצביעים. חברים, זה קאטר!

בשלישי ריחפנו

ביום שלישי הגענו לבסוף למשהו שאין ספק שהוא גאדג'ט. המצלמה המרחפת שנראית כמו כדור באדמינגטון ענקי שילבה עיצוב וטכנולוגיה ואנחנו ממש מקווים לראות אותה בייצור המוני. גם בתגובות היא זכתה לתמיכה, ובהצבעות קיבלה 75 אחוז מבין 671 מצביעים. במילים אחרות, זה גאדג'ט השבוע. להגנתנו נאמר שלכל אתרי הגאדג'טים נדרש זמן להתאושש מהשקת האייפון דור 3.

ברביעי השקינו

הבעיה העיקרית שהיתה למגיבים עם השעון שעובד על מים עליו כתבנו ברביעי היתה שלא ידענו איך הוא עובד. מה לעשות, יש אנשים שאוהבים טכנולוגיה ועדיין הצליחו להדחיק את כל מה שלמדו בשיעורי הפיזיקה. ואנחנו לא מתביישים בזה. היו אנשים שגם חשבו שהוא קצת מיותר, ואנחנו מסכימים שבארץ השחונה שלנו זה נכון. אבל 65 אחוז מבין 469 מצביעים היו בעדו.

בחמישי נהגנו

ושוב אנחנו מגיעים לגאדג'ט שנוי במחלוקת. גדול ויקר מכדי להיות גאדג'ט? יש מצב. עדיף לקנות מכונית באותו מחיר? האמת, כן. תכלס, סימולטור הנהיגה יכול היה להיות באותה המידה הגאדג'ט הגרוע של השבוע. אבל הוא בטיחותי כזה, ונראה מגניב. ובשבוע בו עסקנו המון במשחקים בגלל תערוכת אי3, זה נראה לנו הולם. 58 אחוז מבין 459 מצביעים הסכימו ותמכו בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully