וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

דידי חנוך

19.7.2008 / 2:09

הדבר האחרון שכדאי לעשות לפני שמספיקים להתעורר הוא להתחיל להרים משקולות

יש אנשים שקל להם לקום, ויש אנשים שקשה להם. אנשים שקל להם לקום לא צריכים שעונים מעוררים מנג'סים. אנשים שקשה להם, לעומת זאת, צריכים אמצעים חכמים שיעירו אותם. בשנה האחרונה נתקלנו בכל מיני שעונים מעוררים שמתבססים על מחזור השינה הטבעי, לדוגמה. והם נראים אחלה.

מה לא נראה אחלה? שעון מעורר בצורת משקולת שצריך להרים 30 פעם כדי שיפסיק לצפצף. זה מעצבן במספר רמות. ראשית, להרים משקולת 30 פעם לוקח זמן, והדבר הזה ממשיך לצפצף. זה מעצבן לאללה. שנית, וחשוב מכך, הסיכוי למתוח שריר כשאנחנו רק קמים גדול בהרבה. בלי מתיחות, בלי שהגוף הספיק להתניע, פשוט לא כדאי לבצע פעילות גופנית מאומצת.

אבל הסיבה האמיתית שהדבר הזה הוא הגאדג'ט הגרוע ביותר בו נתקלנו השבוע הוא העובדה שאנחנו לא באמת חוששים שאנשים ירכשו אותו לעצמם. מי שחושב שזאת הדרך היחידה שהוא יעשה כושר כלשהו, מוזמן לרכוש את הזוועה. מה שמטריד אותנו הוא הורים שעשויים לומר "אין לילד כושר. אולי אם נקנה לו את המכשיר הזה, הוא לפחות יעשה את זה" (הניסוח בלשון זכר, אבל הכוונה לשני המגדרים, כמובן). וזאת כבר אימה אמיתית. מילא לעשות דבר כזה לעצמך, אבל כלים שנותנים להורים - או דמויות סמכות אחרות - להתעלל ועדיין לחוש שהם עושים את זה "לטובת הילד", הם דברים שמבחינתנו יכולים לשמש כהזמנה של מקום אחד ברכבת המהירה לגיהינום.

למעשה, הדבר החיובי היחיד שאנחנו יכולים לומר על המשקולת המעוררת הוא שהיא עדיין לא יצאה לשוק. מצד שני, זה אומר שאנחנו לא יודעים כמה היא עולה. אבל אנחנו בסדר עם זה. כי הסיכוי שנרצה אי פעם להוציא את הכסף הזה נמוך להפליא.

אוהבים להרים משקולות בבוקר?

ומה אתם אומרים? אתם רוצים להיכנע לעריצות משקולות הבוקר, או שמא אתם מעדיפים את החופש - היחסי - בשעון מעורר נורמלי? תצביעו, תשפיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully