וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Keruve

Keruve היא יחידת GPS שמותאמת לאיתור בסביבה עירונית של חולי אלצהיימר וילדים אשר הלכו לאיבוד

לאחר ששמתי בשבוע שעבר קאטר במדור גאדג'ט הים, דרשו אלי הקארמה שאאזן את זה השבוע עם משהו יותר מועיל עבור האנושות כולה, משהו נוח לבריות, משהו שבאמת יכול להציל חיים. וכשאלי הקארמה – בהם אני לא באמת מאמין מתוקף היותי אגנוסטי – מבקשים, אני נענה לבקשותיהם. התוצאה: גאדג'ט היום שלנו הוא מכשיר שיכול להקל על חיי האנשים שקרובים לכם, וכתוצאה מכך גם על חייכם.

המכשיר הזה, Keruve שמו, כולל שתי יחידות. היחידה הראשונה היא רצועה דמויית שעון, אותה שמים על היד של בן אדם אחריו אתם רוצים לעקוב, כשהמטרה היא לתת את השעון לחולי אלצהיימר או לילדים קטנים שיכולים לאבד את דרכם בלי היכולת לחזור הביתה. היחידה השניה היא המקלט, שמקבל את האות מהשעון ויכול להגיד לכם איפה האדם הנ"ל נמצא ברגע זה, לא רק בצורת קואורדינאטות אלא גם על מפה.

הייחודיות של המכשיר הזה היא ברצועת היד. הרצועה הזו, אותה ניתן להסיר אך ורק עם כלי מיוחד, חסינה בפני מים, ומסוגלת לחשב את מיקומה לא רק באמצעות GPS אלא גם על ידי טריאנגולציה מאנטנות סלולריות. מחירו של הגאדג'ט אמנם די גבוה – 850 אירו, אך מדובר במכשיר שיכול למנוע דאגות ובמקרים מסויימים גם להציל חיים.

גאדג'ט שימושי או יקר ומיותר?

האם מדובר, לדעתכם, בגאדג'ט טוב או גרוע? לנו קשה למצוא טיעונים נגדו, אבל אולי אתם תצליחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully