וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שעון רקטה

דידי חנוך

21.7.2008 / 2:04

השעון המעורר הזה רוצה לתת לכם הזדמנות לקום מהצלצול שלו. אבל אם לא תקומו, הוא ישגר טיל

לפעמים נוצר הרושם שאנו במדור גאדג'ט היום שונאים שעונים בכלל ושעונים מעוררים בפרט. זה נכון שאת המקום של שני הדברים האלה בחיינו ממלא הטלפון הסלולרי, אבל אנחנו מודעים לכך שיש אנשים שחוששים שיעירו אותם אחרי שהם הלכו לישון. וזה לגיטימי. ואנחנו יודעים גם שלפעמים קשה לקום מצלצול רגיל של שעון.

ובדיוק בגלל זה אנחנו בעד שעונים מעוררים שמשתמשים באמצעים יצירתיים כדי להעיר. אנחנו פשוט נגד אלה שהולכים עם זה רחוק מדי. וזה מה שנחמד בשעון הרקטה שיש לנו היום. הוא נותן הזדמנות סבירה לעצור את הניג'וס, אבל אם לא הצלחתם לקום, הוא ידאג שתקומו. אבל באמת.

איך הוא עושה את זה? פשוט מאד. הוא מתחיל בספירה לאחור, מעשר עד אחת. בזמן הספירה לאחור, אתם יכולים לקום מהמיטה וללחוץ על כפתור, והכל בסדר. אבל אם אתם לא מצליחים לקום, הוא משגר את הרקטה ומתחיל לזמזם לו. הוא יפסיק לזמזם רק כשתחזירו את הרקטה למקומה. כלומר, כשתקומו מהמיטה ותבצעו פעולה שאחריה פחות סביר שתחזרו לישון. וזה, מבחינתנו, בדיוק מה ששעון מעורר טוב אמור לעשות: להעיר אותנו באופן סביר, אבל לא לתת לנו להתחמק בקלות אם לא קמנו.

בנוסף, מדובר במוצר שמחירו סביר בהחלט, ושנמכר כבר עכשיו. תמורת 29.95, תוכלו גם אתם לשגר רקטות מתוך שינה.

ממריאים?

ומה אתם חושבים? עדיין נראה לכם מוגזם? או מיותר? או סתם לא מגניב? או שגם אתם חושבים שבסה"כ מדובר בגאדג'ט חביב שנראה שעושה את העבודה. תצביעו, תגיבו. אחרת, לא נדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully